.

.

Dsfeoigy 6 חתיכות חרוז שלג חרוז זר עץ חג המולד קישוט

Dsfeoigy 6 חתיכות חרוז שלג חרוז זר עץ חג המולד קישוט

ILS 140.73

כמות
במלאי

מספיק כמות : תקבלו 6 חתיכות זרי חרוזי שלג, כמות בשפע כדי לענות על הצרכים הדקורטיביים שלך, ולהפוך את עיצוב הבית שלך ליותר מושך את העין עיצוב מקסים : מוצר זה מאמצ את עיצוב קישוט עץ חג המולד של Snowman, עיצוב מרובה ופשוט גורם לך לתלות אותו במקומות רבים ושונים, ולגרום לקישוט שלך להיות מלא בטעם כפרי, ליצור סוג של סגנון חווה לחג המולד בבית שלך. חומר עץ : קישוט עץ חג המולד עשוי מחומר עץ, בטוח וחסר ריח, שתוכלו להשתמש בו בנוחות, ניתן לשירות ועמיד ללבוש, לא קל לדהות ולשבור, תוכלו להשתמש בו במשך תקופה ארוכה. מימד מתאים : חרוז בית החווה של חג המולד מעץ הוא מדדים בערך.78 אינץ ', גודל מתאים שתוכלו לשאת ולקשט, הוסיפו קסם בית חווה לביתכם. היכן למרוח : ניתן ליישם את חרוז התליה הכפרי על מקומות רבים, כמו דלתות, נרות, עץ חג המולד, אח, שולחן אוכל, חלונות, קירות או חדר שינה לילדים, מעונות, מסדרון, משרד ועוד. מספיק כמות : תקבלו 6 חתיכות זרי חרוזי שלג, כמות בשפע כדי לענות על הצרכים הדקורטיביים שלך, ולהפוך את עיצוב הבית שלך ליותר מושך את העין. תלו אותו במקומות רבים ושונים, וגרמו לקישוט שלכם להיות מלא בטעם כפרי, ויוצרים סוג של סגנון חווה לחג המולד בביתכם. חומר עץ : קישוט עץ חג המולד עשוי מחומר עץ, בטוח וחסר ריח, שתוכלו להשתמש בו בנוח, ניתן לשירות ועמיד בלאי, לא קל לדהות ולשבור, אתה יכול להשתמש בו לפרק זמן ארוך. מימד מתאים : חרוז בית החווה של חג המולד מעץ הוא מדדים בערך.78 אינץ , שולחן אוכל, חלונות, קירות או חדר שינה לילדים, מעונות, מסדרון, משרד ועוד. ספציפיות : צבעים : לבן, סחיטה : חומר עץ תוכן : 6 x קישודים חרוזי עץ הערה : סיכון מפותל, אנא הרחק מילדים. מכרו מוצרים עיקריים, לא מוצרים אחרים . מכיוון שנדרשת מדידה ידנית, אנא השאר מרחב של 1-3 ס"מ . בגלל הבדלי המסך, הצבע עשוי להיות שונה במקצת מהצבע הצפוי שלך, אנא אפשר. הזמנה : לאחר קבלת האריזה, אנא בדוק את האריזה ואת המוצר בזהירות. אם הפריט שהתקבל פגום או שיש לו שאלות, אנא צור איתנו קשר באמצעות הדוא"ל כדי לפתור את הבעיה. אנו נשיב בהקדם האפשרי ונעשה כמיטב יכולתנו לענות על הצרכים שלך. מופיע מעט שונה ב- COM שלך.

מאפיינים

Colors:
White, Black
Material:
wood
Package Contents:
6 x Wood Bead Ornaments:
Warm note:
Winding risk, pleasekeep away from children.:
Notes:
1. Only sell main products, not other products.:
2. Since manual measurement is required, please leave a space of 1-3 cm.:
3. Due to screen differences, the color may be slightly different from your expected color, please allow.:
Remind:
After receiving the packaging, please check the packaging and the product carefully. If the received item is defective or has any questions, please contact us via email to resolve the problem. We will reply as soon as possible and do our best to meet your needs.:
Note:
Since the size above is measured by hand, the size of the actual item you received could be slightly different from the size above.:
Item color displayed in photos may be showing slightly different on your com :

מוצרים בקטגוריה