.

.

כותנה חבל ארוג חתול מיטת פשוט יד ארוג כפול צדדי חתול מיטת סל עבור כל עונות

כותנה חבל ארוג חתול מיטת פשוט יד ארוג כפול צדדי חתול מיטת סל עבור כל עונות

ILS 2.00

כמות
במלאי

פשוט עיצוב : כותנה חבל חתול מיטת מאמץ פשוט צפון אירופה עיצוב, אשר הוא מעשי תערובת של חתול מיטה, קטן לחיות מחמד מיטת חתול מגרד לוח כותנה חבל ארוג : את חתול מיטת סל הוא עשוי לסביבה ידידותי כותנה חוט, יד ארוג, פשוט ומעודן. כפול צדדי שימוש : כותנה חבל ארוג ארנב מיטה, יכול לתפוס יכול לישון, יכול לשמש בשני הצדדים, צד אחד מלוכלך יכול להיות התהפך על צד אחד. להתחמם : את כותנה חבל ארוג חתול מיטת של גבוהה כיתה ארוג חבל מספק שכבה נוספת של חום כדי לשמור על חיית המחמד הקטנה שלך חם. ישים : את חיות מחמד שינה מיטת מיועד חיות מחמד תחת 11 קילו, מאוד נוח עבור חיות מחמד ויכול גם לשמש אחסון סל. מפרט : סוג פריט : כותנה חבל חתול מיטה חומר : כותנה חבל גודל.6 בקוטר תחתון : כ.6 ברשימת חבילה : 1 מיטת חתול חבל כותנה הערה : בבקשה לאפשר כמה טעויות עקב מדידה ידנית. פשוט עיצוב : כותנה חבל חתול מיטת מאמץ פשוט צפון אירופה עיצוב, אשר הוא מעשי תערובת של חתול מיטה, קטן לחיות מחמד מיטת חתול מגרד לוח. כותנה חבל ארוג : את חתול מיטת סל הוא עשוי לסביבה ידידותי כותנה חוט, יד ארוג, פשוט ומעודן. כפול צדדי שימוש : כותנה חבל ארוג ארנב מיטה, יכול לתפוס יכול לישון, יכול לשמש בשני הצדדים, צד אחד מלוכלך יכול להיות התהפך על צד אחד. להתחמם : את כותנה חבל ארוג חתול מיטת של גבוהה כיתה ארוג חבל מספק שכבה נוספת של חום כדי לשמור על חיית המחמד הקטנה שלך חם. ישים : את חיות מחמד שינה מיטת מיועד חיות מחמד תחת 11 קילו, מאוד נוח עבור חיות מחמד ויכול גם לשמש אחסון סל.

מאפיינים

Item Type:
Cotton Rope Cat Bed
Material:
Cotton Rope
Size.:
Height:
Approx. 5.5cm/2.2in
Diameter:
Approx. 29.5cm/11.6in
Bottom Diameter:
Approx. 27cm/10.6in
Package List:
1 x Cotton Rope Cat Bed:
Note:
Please allow some errors due to manual measurement. :
Feature:
1. Simple Design:
Cotton rope cat bed adopts a simple North Europe design, which is a practical blend of cat bed, small pet bed and cat scratching board.
2. Cotton Rope Woven:
The cat bed basket is made of environmentally friendly cotton yarn, hand woven, simple and exquisite.
3. Double Sided Use:
Cotton rope woven rabbit bed, can catch can sleep, can be used on both sides, one side dirty can be turned over on one side.
4. Keep Warm:
The cotton rope woven cat bed's high grade woven rope provides an extra layer of warmth to keep your little pet warm.
5. Applicable:
The pet sleeping bed is designed for pets under 11 pounds, very comfortable for pets and can also be used as a storage basket.

מוצרים בקטגוריה