.

.

כרית זג'ינג, כרית אווז לבן למטה, ליבת כרית מתכווננת, כרית ישנים בצד ובגב, כרית רכה ויציבה, 2 חבילות, בז '

כרית זג'ינג, כרית אווז לבן למטה, ליבת כרית מתכווננת, כרית ישנים בצד ובגב, כרית רכה ויציבה, 2 חבילות, בז '

ILS 85.20

כמות
במלאי

כותנה ◆ [ייצור יוקרה] - הכרית הטובה ביותר מלאה בנוצה לבנה באיכות גבוהה, בנויה עם 100% כותנה טהורה. עיצוב הכריות הפנטסטי המבוסס על ארגונומיה ואוסף את המאמצים הקפדניים של מעצבים רבים. נוח לגעת וללבוש, ליהנות מהערב. ◆ [בריאות ירוקה] - בריאות הלקוחות שלנו תמיד הייתה העדיפות הגבוהה ביותר שלנו, הכרית נבדקת על ידי מספר תהליכים, לכל תהליך יש סטנדרטים קפדניים. בנוסף, בדים ידידותיים לעור מועילים לאנשים, הכרית הזו היא בהחלט בחירה בריאה עבורך. ◆ [נוחות מעולה] - גובה בינוני מספק תמיכה מספקת, זה כמו לישון על עננים, כאבי צוואר וגב נעלם לחלוטין. הכרית הזו טובה מאוד לישון בצד ומטחנת הבטן. ◆ [כריות באיכות גבוהה] - הן מושלמות לכל מי שמחפש רמה גבוהה של תמיכה בינונית לצוואר ובכתפיים. ◆ [המתנה הטובה ביותר] - עבור הורים, חברים או חובבים, במתנה, כרית שינה איכותית זו היא בחירה מצוינת, היא משלבת אהבה לחיים וטיפול בבריאות. כרית למטה זו היא המתנה הטובה ביותר להורים ואוהבים. הכרית למטה יכולה לספק תמיכה טובה יותר לראש, והיא לא תעוות בגלל השימוש במשך זמן רב. ל- Down יש יתרונות של משקל קל, יכולת נשימה וללא חום זועף, שיכולים לקדם את זרימת הדם של המוח, לשפר את נדודי שינה ולשפר את איכות השינה. פרמטרים של מוצר : שם מוצר : סגנון מטה בסגנון כרית גודל מפרט : 48*74 סמ"ק בד : 1005 מילוי תוצר בדים כותנה : 95 אווז לבן למטה + אווז לבן למטה תהליך חתיכות של תוספות : תוספת תלת-שכבתית תוספות כרית כרית (95 אווז לבן למטה) מילוי : 350 G95 אווז אווז לבן (חתיכת אווז לבן) 120 גרם, 240 גרם, 360 גרם, חתיכה כל אחת סאטן כותנה, ידידותי יותר לעור : בד כותנה של 100s רך ונוח, סופג לחות ונושם, מה שהופך את המגע לעור לנוח יותר ובריא יותר. לא ניתן לשטוף כריות למטה, מכיוון שזה יפחית את הגולשות של המטה ותשפיע על הביצועים האנטי-עריים של בד הכרית למטה, מה שעלול לגרום לקידוח קל; בגלל האריזה האטומה והדחוסה של מוצרי למטה, יתכן שיש מעט ריח לאחר פתיחת החבילה. אנא הקש קלות כדי לשחזר ויבש רך.

מאפיינים

48*74cm:
Product fabric:
1005 cotton fabric
Product filling:
95 white goose down + white goose down piece
Product process:
three-layer insert process
Outer pillow shell (95 white goose down):
Filling:
350g95 white goose down
Inner insert (white goose down piece):
120g, 240g, 360g, one piece each:
100S cotton satin, more skin-friendly:
100S cotton fabric is soft and comfortable, moisture-absorbing and breathable, making skin contact more comfortable and healthier.:
Note:
1. Down pillows cannot be washed, because it will reduce the bulkiness of the down and affect the anti-pile performance of the down pillow fabric, which may cause slight drilling down;:
2. Due to the sealed and compressed packaging of down products, there may be a bit of smell after opening the package. Please tap lightly to restore fluffy and dry. :

מוצרים בקטגוריה