.

.

2 מארז-עמיד & מגבר; צעצועי כלב קטיפה להתקמט רכים עבור גור, קטן, כלבים בינוניים וגדולים. צעצועים לחיות מחמד לכלבים וגורים.

2 מארז-עמיד & מגבר; צעצועי כלב קטיפה להתקמט רכים עבור גור, קטן, כלבים בינוניים וגדולים. צעצועים לחיות מחמד לכלבים וגורים.

ILS 17.99

כמות
במלאי

עמיד כלב צעצועים : כל צעצוע הוא עשה עם עמיד קטיפה חומר שמציעה בועת מרקם וחיזק נראה הם גם יש מקסים רקום עיני כי להבטיח אלה יהיה שלך הטוב ביותר חברים חדש האהוב צעצוע. חורק כלב צעצועים : זה 2 חבילה מספק חיית המחמד שלך עם גירוי מרבי על ידי מציע לחלוטין נפרד וחדש חוויות עם כל צעצוע. צעצועי כלבים אינטראקטיביים אלה נהדרים לשימוש כצעצועי כלבים פנימיים או חיצוניים. מציאותי עיצוב יהיה באופן טבעי לעורר לשחק ויכול לעזור עם כלב אימון & התנהגות איידס גם מספק כלב חרדה הקלה. שלנו קשה כלב צעצועי נהדרים עבור גור בקיעת שיניים צעצועים. צהוב ברווז כלב צעצוע : בהיר צהוב צבע עם חורק בגוף להתקמט נייר בכל ארבע רגליים, זה צעצוע הוא נהדר עבור אימון, התכרבלות ולשחק להביא. כחול תמנון כלב צעצוע : תוסס כחול צבע עם חורק בראש להתקמט נייר בכל שמונה של רגליים חיית המחמד שלך לא להיות מסוגל להתנגד. נהדר עבור העשרה אינטראקטיבי לשחק כדי להקל על שעמום וחרדה. טיפים : אלה כלב צעצועי הם קל לניקוי וכביסה במכונה. אנו ממליצים תמיד לפקח בזמן המשחק כדי להבטיח את בטיחות חיות המחמד. עמיד וחזק יותר מאשר רוב עם זאת אין קטיפה צעצוע הוא בלתי ניתן להריסה, לא מומלץ עבור לועסי אגרסיבי. 100% שביעות רצון מובטח. יש לו מבנה המושלם 2 חבילה של קטיפה אינטראקטיבי וקשוח כלב צעצועים. התמנון הכחול (ללא מלית) הוא צעצוע פנטסטי להעשרת חיות מחמד והקלה על חרדת כלבים עם חורק בראש ונשמע נייר בכל שמונה הרגליים. את צהוב ברווז (ממולא) הוא מתאים באופן מושלם עבור להביא ולהתכרבל זמן עם חורק בגוף להתקמט נייר בכל ארבע רגליים. שני כלב צעצועי תכונה באיכות שכבה כפולה חומר כדי להיות יותר ביס עמיד מאשר רוב בפלאש צעצועים לחיות מחמד בשוק היום. להוסיף אלה כלב ללעוס צעצועי שלך גור לול או כלב ארגז כדי להפחית חרדה. חמוד רקום עיני יהיה למשוך שלך חיות מחמד לב באופן מיידי. צעצועי כלבים חורקים אלה הם צעצועי גורים נהדרים ויכולים לשמש כצעצועי לעיסת גורים לבקיעת שיניים. את קטיפה לחיות מחמד צעצועי הם עמיד אבל לא בלתי ניתן להריסה. 100% שביעות רצון מובטח!.

מאפיינים

מוצרים בקטגוריה