.

.

תליון קיר של ראש הדינוזאור: הוא יכול לפלוט LED אור, ראש דינוזאור יכול סילון, ראש דינוזאור אבזרי קישוט בית, פסלי

תליון קיר של ראש הדינוזאור: הוא יכול לפלוט LED אור, ראש דינוזאור יכול סילון, ראש דינוזאור אבזרי קישוט בית, פסלי

ILS 91.30

כמות
במלאי

חומר : ראש הדינוזאור כמו החיים עשוי מלטקס איכותי הוא מלא בקצף וניתן לתלות אותו על הקיר. יש גם מכונת עשן ואור LED בצבע חם בפנים לתאורה וסילון אוויר. זה חיים, עדין וקטן, קל לנשיאה, לא רעיל, ידידותי לסביבה, עמיד ולא קל לדיעוי. ראש דינוזאור רכוב על קיר : השפעת נורות LED המובנות בקיר ראש הדינוזאור המדומה אינה צריכה לשקול את שקע הכוח. זה מופעל על ידי שתי סוללות כפתור. אתה צריך למקם מים למכשיר הסילון. כשאתה מפעיל את המתג, אדי מים יתרסו החוצה ויוסיפו אווירה מסתורית לחדרכם. קל להתקנה : משקל קל וקל לתלייה, אתה יכול לבחור את זווית התלייה המועדפת עליך, פשוט השתמש ב -2 ~ 5 ברגים כדי לתלות בקלות קישוט בית דינוזאור, ואתה צריך להביא ברגים משלך. יישום : ניתן למקם אותו במרפסת, בקיר, במרפסת, לקישוט המסדרון, בחדר השינה, בחדר ילדים, בחדר כושר משפחתי, מטבח, לימוד, סלון ומקומות אחרים שבהם אתם רוצים להוסיף טעם שונה ואלמנטים שונים לכלל המגורים ו זה יכול לשמש גם כקישוט חג ליל כל הקדושים או לחג המולד. זה מתאים מאוד לקישוט שטח המגורים שלך. מקוריות מתנה תליון קישוט לקישוט דינוזאור זה מתאים מאוד למתן מתנות. אתה יכול לתת מתנה מקסימה, מעניינת ועמויה חיים לחברים ובני משפחתך במתנה לחימום בית, מתנת יום נישואין, מתנת חג ומתנת יום הולדת. ראש הדינוזאור שלנו יחמם את ליבו של כל אחד. כמובן שזו גם מתנה טובה לעצמך. חומר : ראש הדינוזאור כמו החיים עשוי מלטקס איכותי. הוא מלא בקצף וניתן לתלות אותו על הקיר. יש גם מכונת עשן ואור LED בצבע חם בפנים לתאורה וסילון אוויר. זה חיים, עדין וקטן, קל לנשיאה, לא רעיל, ידידותי לסביבה, עמיד ולא קל לדיעוי. ראש דינוזאור רכוב על קיר : השפעת נורות LED המובנות בקיר ראש הדינוזאור המדומה אינה צריכה לשקול את שקע הכוח. זה מופעל על ידי שתי סוללות כפתור. אתה צריך למקם מים למכשיר הסילון. כשאתה מפעיל את המתג, אדי מים יתרסו החוצה ויוסיפו אווירה מסתורית לחדרכם. קל להתקנה : משקל קל וקל לתלייה, אתה יכול לבחור את זווית התלייה המועדפת עליך, פשוט השתמש ב -2 ~ 5 ברגים כדי לתלות בקלות קישוט בית דינוזאור, ואתה צריך להביא ברגים משלך. יישום : ניתן למקם אותו במרפסת, בקיר, במרפסת, לקישוט המסדרון, בחדר השינה, בחדר ילדים, בחדר כושר משפחתי, מטבח, לימוד, סלון ומקומות אחרים שבהם אתם רוצים להוסיף טעם שונה ואלמנטים שונים לכלל המגורים ו זה יכול לשמש גם כקישוט חג ליל כל הקדושים או לחג המולד. זה מתאים מאוד לקישוט שטח המגורים שלך. מקוריות מתנה תליון קישוט לקישוט דינוזאור זה מתאים מאוד למתן מתנות. אתה יכול לתת מתנה מקסימה, מעניינת ועמויה חיים לחברים ובני משפחתך במתנה לחימום בית, מתנת יום נישואין, מתנת חג ומתנת יום הולדת. ראש הדינוזאור שלנו יחמם את ליבו של כל אחד.

מאפיינים

dinosaur head black small, dinosaur head red small, dinosaur head green small, dinosaur head black large, dinosaur head red large, dinosaur head green large:
Material:
latex foam
Weight:
530g/1.16lb, 350g/0.77lb
Large size:
28 * 20 * 27 cm/11.02 * 7.8 * 10.62 inch
Small size:
22 * 17 * 19cm/11.41 * 6.69 * 7.48inch
Large package size:
about 30 * 29 * 23 cm/11.81 * 6.29 * 5.51 inch
Small package size:
about 29 * 17 * 19cm/11.41 * 6.69 * 7.48inch
Power supply:
2 button batteries
Note that the jet LED dinosaur head does not contain liquid and nails. You need to bring your own:
Applicable holidays:
Christmas, Halloween, Children's Day
Style:
Home decoration
Product category:
props for site layout
Category:
wall decoration
Dinosaur heads may have slight size deviation due to different cutting process, measurement method and size reference:
Each of the handmade props on the wall will be slightly different, subject to the actual object. All new products have taste, please use after ventilation! Mind taking it carefully:
It is impossible to avoid minor defects on the surface due to manual production, and everything shall be subject to the received object:
The pendant on the wall of the statue is shot in real objects. Due to different batches, the number of shooting tools, sunlight, color contrast of the computer monitor, color temperature, and the resolution of the mobile phone, the angle of the shooting light environment are different, and so on, there may be color differences. Please take the real object as the standard. Please understand that:
Tips:
Do not directly contact with open fire, which will burn quickly

מוצרים בקטגוריה