.

.

80 ואט 6 להבים מושרה טיוטת מאוורר ביתי ארובה פליטה עשן מכונה אח ארובה עבור תנור חימום חולץ

80 ואט 6 להבים מושרה טיוטת מאוורר ביתי ארובה פליטה עשן מכונה אח ארובה עבור תנור חימום חולץ

ILS 2.33

כמות
במלאי

* מודל זה הוא נגד הקפאה, נגד כפור, נגד טמפרטורה גבוהה, נגד קורוזיה, נגד חלודה, ועמיד * הטמפרטורה של יציאת הארובה אינה יכולה לעלות על 60 מעלות, והמרחק ממקור האש לשקע הארובה נדרש להיות יותר מ -5 מטרים. * זה הוא מאוד מתאים אח אביזרים. מאוורר הטיוטה המושרה על ידי הארובה מייצר גז פליטה ומקדם שחרור מהיר של עשן כדי למנוע מהעשן לברוח בצורה חלקה מהארובה בגלל ארובות גרועות. זה לא רק מתיש עשן במהירות, אבל יש גם ביצועים מצוינים. * קל להתקנה, מאוד שקט, מתאים עבור רוב סוגים של קמינים, אין צורך טכנאים מקצועיים להתקנה. * אנא נתק את חשמל כאשר התקנה או הסרת כדי למנוע התחשמלות. מוצר תיאורמפרט : משקל : 2 קילוגרם מתח : 220 וולטספק : 80 פתיחה חיצוני קוטר : 19.7 ג פתיחה פנימי קוטר : 13 סנטימטר תכונה : 1. קמינים ביתיים משתמשים במאווררי טיוטה מושרים, וטמפרטורת יציאת האוויר אינה עולה על 60 מעלות. אחרת זה יפגע במאוורר הטיוטה המושרה. התקן את כבל החשמל עם לפחות 0.5 חוט נחושת מרובע2. כבה את מתג ההפעלה בעת התקנה או הסרה כדי למנוע התחשמלות. יש לתקן את ממשק יציאת פליטת העשן בעזרת סרט בידוד עמיד למים. ההתקנה בממשק עם הארובה חייבת להיות יציבה, והממשק חייב להיות משולב באופן הדוק עם הארובה כדי להשיג את האפקט הטוב ביותר. אם מאוורר הטיוטה המושרה מפסיק לעבוד, שימו לב לזרימה האחורית של בריחת גז הפליטה. יציאת פליטת העשן מונחת על הארובה. יציאת העשן חייבת להיות במרחק של יותר מ-5 מטרים ממקור האש, אחרת הרוח המושרה תישרף. הטמפרטורה של האח לא יכולה לשרוף את שכבת הבידוד של כבל החשמל.החבילה כוללת : 1 מאוורר טיוטה מושרה.

מאפיינים

Weight:
2kg
Voltage:
220V
Power:
80W
Opening outer diameter:
19.7CM
Opening inner diameter:
13CM
Feature:
1. Domestic fireplaces use induced draft fans, and the air outlet temperature does not exceed 60 degrees. Otherwise it will damage the induced draft fan. Install the power cord with at least 0.5 square copper wire:
2. Turn off the power switch when installing or removing to avoid electric shock.:
3. The smoke exhaust port interface must be fixed with waterproof insulating tape.:
4. The installation at the interface with the chimney must be firm, and the interface must be closely integrated with the chimney to achieve the best effect.:
5. If the induced draft fan stops working, pay attention to the backflow of the flue gas escape.:
6. The smoke exhaust port is placed on the chimney. The smoke outlet must be more than 5 meters away from the fire source, otherwise the induced wind will be burned. The temperature of the fireplace cannot burn the insulation layer of the power cord.:
Package includes:
1 x induced draft fan :

מוצרים בקטגוריה