.

.

חבל כביסה נשלף לסיגה קיר רכוב קו כביסה נשלף & מתכוונן שומר מקום קו ייבוש מתלה ייבוש ביתי חבל למרפסות, חדרי אמבטיה,

חבל כביסה נשלף לסיגה קיר רכוב קו כביסה נשלף & מתכוונן שומר מקום קו ייבוש מתלה ייבוש ביתי חבל למרפסות, חדרי אמבטיה,

ILS 27.40

כמות
במלאי

חומר עמיד : חבל כביסה נשלף לסיגה עשוי מחומר שרירי בטן איכותי, הוא יציב, עמיד ועמיד בפני שחיקה, עמיד למים ועמיד בפני חלודה, בעל חיי שירות ארוכים חיסכון בשטח : שלנו קיר רכוב כביסה קו עם נשלף עיצוב מובנה התאוששות מכשיר, יכול להיות מאוחסן בצורה מסודרת כאשר לא צורך, לשמור על הבית שלך נקי ומסודר. כושר נשיאה חזק : זה שומר מקום ייבוש קו הוא מוצק ויציב, יש כושר נשיאה חזק, והוא לא קל לשחרר או ליפול. מעשי ומושלם לשימוש יומיומי. קל לשימוש : ניתן לסובב את הגוף הראשי של חבל מתלה הייבוש הביתי שלנו על ידי 180 אורך, אורך החבל הוא כ -4 מ', אורך מספיק, עונה על כל מה שאתה צריך. הסט כולל אביזרי התקנה, קל לתפעול. יישום רחב : זה מתכוונן ייבוש מחזיק יכול לשמש במרפסות, חדרי אמבטיה, כביסה, סלון, אזור בריכה, מלון, דירה ובמקומות אחרים. מפרט : מצב : 100% חדש לגמריסוג פריט : בגדיםחומר : אבסקולור : לבןסגנון : מודרני ופשוטשיטת התקנה : אגרוף התקנהנושאת משקל : עומס מרבי 20 קגסצנה ישים : מקורהמשקל : כ.1 רגל גודל מוצר : בערך.8 אינץ ' בסיס וו : בערך.2ברשימת חבילה : 1איקס קו בגדים2איקס בסיס וו1איקס שקית אביזרים (7איקס ברגים הקשה עצמית, 7איקס צינור הרחבה, 4איקס כיסויים דקורטיביים, 1איקס מפתח ברגים) הערה : 1.בבקשה לאפשר 0-1 אינץ שגיאה בשל מדידה ידנית. תודה על ההבנה שלך.צגים אינם מכוילים אותו, צבע פריט מוצג בתמונות עשוי להיות מראה מעט שונה מהאובייקט האמיתי. בבקשה לקחת את אחד אמיתי כסטנדרט.

מאפיינים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Clothesline
Material:
ABS
Color:
White
Style:
Modern and Simple
Installation Method:
Punch Installation
Bearing Weight:
Maximum Load 20kg
Applicable Scene:
Indoor
Weight:
Approx. 750g / 26.5oz
Rope Length:
Approx. 4m / 13.1ft
Product Size:
Approx. 13x10x4.5cm / 5.1x3.9x1.8in
Hook Base:
Approx. 6.5x3cm / 2.6x1.2in 
Package List:
1 x Clothesline2 x Hook Base1 x Bag of Accessories (7 x Self-tapping Screws, 7 x Expansion Pipe, 4 x Decorative Covers, 1 x Wrench)
Note:
1.Please allow 0-1 inch error due to manual measurement. Thanks for your understanding.2.Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.

מוצרים בקטגוריה