.

.

מידונו בגדי ייבוש מוט מרפסת מקלב, חיצוני קירור קולב, נחיתה מתקפל, מקורה וחיצוני מרפסת בית נשלף, פשוט מקלב

מידונו בגדי ייבוש מוט מרפסת מקלב, חיצוני קירור קולב, נחיתה מתקפל, מקורה וחיצוני מרפסת בית נשלף, פשוט מקלב

ILS 3.00

כמות
במלאי

*את כל בגדים מתלה הוא עשוי נירוסטה, התארך ומעובה צינור, שימוש לטווח ארוך ללא עיוות, חלק מגע, מתאים לכל סוגים של ריהוט קיבוץ זה; * להרחיב את כנפי, להסתגל למגוון רחב של פריטים גדולים, להגדיל את חלל תלת ממדים, כך בגדים באופן מלא שטוף בשמש, כבד מצעים יכול גם להיות פרוש לאוויר;. * את בסיס מצויד בלתי נראה רך קול גלגלת, קל להעביר כאשר ייבוש, אור ורעש נמוך, לאחר זהיר שחיקה, לא לשרוט את צלחת תחתונה, קל לשימוש;. * את פני השטח של הרכבת מעובד על ידי מספר שכבות של חמצון, חלק ועדין, עמיד למים יכולת הוא חזק, כתם משלוח, עמיד;. : ייבוש יעוד תלת שכבתי, הקצאה סבירה של שטח ייבוש, ניהול מדעי של נעליים וגרביים/מגבות/בגדים, ייבוש יעוד בגדי כל המשפחה;. נירוסטה מקלבחומר : נירוסטהצבע : כסףמפרט : אורך 125 גחיצוני אוויר ייבוש, רוח הוכחה, חלודה הוכחה קל לניקוי, מתקפל שטח אחסון חיסכון, נושא חזק, שימוש בטוח, אקראימתיחה, להתאמה, אין צורך בהתקנה, מוכן לשימושרטוב ויבש, עמיד למים, אנטי חמצון, להיפטר חלודה צרות, לשמור על מראה יפה, ולא מפחד של רוח, גשם, שמש;.

מאפיינים

Length 125 cm:
Outdoor air drying, wind proof, rust proof easy to clean, folding storage space saving, strong bearing, safe use, random:
Stretchable, adaptable, no installation required, ready to use:
Wet and dry, waterproof, anti-oxidation, get rid of rust troubles, maintain a beautiful appearance, and not afraid of wind, rain, sun; :

מוצרים בקטגוריה