.

.

קואאיוס אופניים אופניים כלים לתיקון הרים מושך ארכובה חולץ גלגל גלגל תושבת רכיבה על רכיבה על אופניים דוושת דוושה מסיר

קואאיוס אופניים אופניים כלים לתיקון הרים מושך ארכובה חולץ גלגל גלגל תושבת רכיבה על רכיבה על אופניים דוושת דוושה מסיר

ILS 1.00

כמות
במלאי

הכלי המשמש להסרת זרוע הארכובה מהסוגר התחתון ראש ניתוק מאפשר להתאים לכל הסוגים או לסוגים מחודדים. הראש הנשלף מבטיח שהוא מתאים לכל סוג, כפי שמוצג בתמונה למטה. החוט של הכלי הזה קשה מאוד ולכן הוא לא יפגע בחוטי הארכובה. אופן השימוש : פירוק והסרת המגש את המגש ניתן להסיר את מגש הנמל התחתון ואננת הארכובה. הכלי המשמש להסרת זרוע הארכובה מהסוגר התחתון. ראש ניתוק מאפשר להתאים לכל הסוגים או לסוגים מחודדים. הראש הנשלף מבטיח שהוא מתאים לכל סוג, כפי שמוצג בתמונה למטה. החוט של הכלי הזה קשה מאוד ולכן הוא לא יפגע בחוטי הארכובה. אופן השימוש : פירוק והסרת המגש את המגש ניתן להסיר את מגש הנמל התחתון ואננת הארכובה. Coaiusspecification : שם : חומר כלים של אופניים : Steel Colour : Blacksize : בערך 70x70x21mm/2.83 איננטל משקל : בערך 101 G החבילה כוללת : 1 x עבודות תיקון אופניים כלים של אופניים משמשת כדי להסיר ולהתקין ציוד שרשרת או עבודות תחזוקה אחרות, תחזוקה אחרת, תחזוקה אחרת, כלי תחזוקה אחרים, Toola Share Alya Shair Chainker שרשרת שרשרת, או התקנת שרשרת, או עבודות תחזוקה אחרות, אחרות, אחרות, Astaindeat, Aliquide Set אחר, וניתן להשתמש בו עם כל שרשראות האופניים הנפוצות. הפריט הזה כולל 4 כלי תיקון אופניים, מסיר סוגר תחתון, מפסק שרשרת, הסרת מושך הארכובה, כלי הסרת סוגר תחתון כמוצג.

מאפיינים

Name:
Bicycle crankset tool
Material:
Steel
Colour:
Black
Size:
about 70x70x21mm/2.76*2.76*0.83in
Net weight:
about 101g
The package includes:
1 X Bike Crankset Repair Tool:
A bicycle chain breaker is used to remove and install chain pins or other maintenance work, and it can be used with all common bicycle chains.:
This item includes 4 Bike Repair Tools, Bottom Bracket Remover, Chain Breaker, Crank Puller Removal, Bottom Bracket Removal Tool as shown. :

מוצרים בקטגוריה