.

.

חתול גרדן חתול גרדן חתול מגרד כרית עם כדור פרימיום חתול שריטה כרית חתול כלול חתול גרדן חתול שריטות רפידות

חתול גרדן חתול גרדן חתול מגרד כרית עם כדור פרימיום חתול שריטה כרית חתול כלול חתול גרדן חתול שריטות רפידות

ILS 136.30

כמות
במלאי

שפר את בריאות החתול שלך : מקור נהדר לגירוי נפשי ופיזי שעון שלך חתול למתוח, שריטה, לטפס, מוט & אפילו לתלות. קישוט לבית שלך : מיוצר על ידי קרטון גלי ממוחזר ידידותי לסביבה עם מסטיק תירס בדרגת מזון. חומר בריא, עיצוב אטרקטיבי, צבעים ניטרליים. מומלץ לשמור את הרהיטים שלך כמו חתולים מעדיפים את התחושה של קרטון. חתול שמח = שמח לך. קוטר רחב במיוחד : 41 סנטימטר קוטר רחב במיוחד, קליפה עבה יותר, סוג תמיכה תחתון, אין פחד של לחץ משקל,. משודרג חומר : עשוי גבוהה כיתה למחזור גלי קרטון, זה יותר עמיד וידידותית לסביבה. זה לא משאיר בלגן מסביב, גם אם החתולים לשחק עם זה כל הזמן. שומר רהיטים : זה בדי. איי של החתול לגרד דברים באזור שלהם. המוצר שלנו מספק להם מקום להפגת מתחים ולהשיג פעילות גופנית נהדרת. זה עוזר להפחית גירוד לא רצוי של הרהיטים שלך, דלת וחפצים ביתיים אחרים. בטוח לשימוש : זה גרוד היה באמצעות חומרים טבעיים, שהוא ידידותי לסביבה ולא רעיל, ולא יפגע בבריאות של cat.Name : חתול גרדן / חתול משטח גירוד / חתול משטח גרדחומר : גלי ניירמפרט : 41 סמתכונות : חתולים כדי לטחון שלהם טפרים, שאר, לשחק, ושריטות, עם שונים לשחק שיטות כדי למנוע ריהוט נזק.אובייקטים ישימים : ישים לכל סוגים של חתוליםחבילה כלול : 1איקס חתול השריטה לוחשמור שלך קיטי של טפרי כבוש : להפסיק שלך חתול מסריטות ריהוט! זה חתול טיפוס מדפים לתת הרבה כיף למתוח, שריטה, לקפוץ ולטפס, נהדר עבור גורים צעירים ומבוגרים חתולים. כמו כן, זה עוזר לחתול שלך לשחרר מתח.להתרחק רהיטים : את בחוזקה פצע גרדן עוזר חתולים לטחון הציפורניים שלהם. אטרקטיבי חתול צעצוע מתאים לחתולים כדי לקפוץ ולשחק, יש רך שוכב מיטת על למעלה ומנוחה פלטפורמות בתחתית. מגדל השריטות הזה יגדל עם חתולים ויהפוך לרהיטים הבלעדיים שלהם.

מאפיינים

41cm:
Features:
cats to grind their claws, rest, play, and scratch, with various play methods to prevent furniture damage.
Applicable objects:
applicable to all kinds of cats
Package Included:
1x Cat Scratch Board:
Keep Your Kitty's Claws Occupied:
Stop your cat from scratching furniture! This cat climbing shelves give a lot fun to stretch, scratch, jump and climb, great for young kittens and older cats. Also, it helps your cat release stress.
Keep Away From Furniture:
The tightly wound scratcher helps cats grind their nails. Attractive cat toy suitable for cats to jump and play, there are soft lying bed on the top and resting platforms at the bottom. This scratch tower will grow with cats and become their exclusive furniture.

מוצרים בקטגוריה