.

.

משקולות משושה של Gyk, גומי משקולות סולידיות, ציוד הרמת אימוני כוח, ציוד כושר כושר ביתי לאימוני שרירי זרוע

משקולות משושה של Gyk, גומי משקולות סולידיות, ציוד הרמת אימוני כוח, ציוד כושר כושר ביתי לאימוני שרירי זרוע

ILS 2.33

כמות
במלאי

פני השטח של גוף הפעמון דחוסים עם חומרי PVC ידידותיים לסביבה בפעם אחת וממלאים בתערובת חול ברזל, העמידה בלאי, אינה מפילה סיגים ואינם קלים להזדקנות למשקולת היציבה יש מבנה משושה, מה שהופך אותו ליציב יותר. זה נגד החלקה ונמנע מתגלגל כמו משקולת עגולה. בחירת חומרים איכותית, ליבה פנימית איכותית, בהירה ועמידה בלאי, בטיחות נובעת מפרטים ומילה לאוזן מגיעה מאיכות. רב-תכליתי, יציב ולא מתגלגל, אין לחץ לעשות שכיבות סמיכה, משקולת יש שימושים מרובים, כך שהכושר אינו יחיד. אתה יכול להשתמש במשקולות כדי לשפר את סיבולת השרירים, הכוח והסיבולת, ולהפחתת המשקל, ולחזור על זה פעמים רבות בכל תרגיל. פני השטח של גוף הפעמון דחוסים עם חומרי PVC ידידותיים לסביבה בפעם אחת וממלאים בתערובת חול ברזל, העמידה בלאי, אינה מפילה סיגים ואינם קלים להזדקנות. למשקולת היציבה יש מבנה משושה, מה שהופך אותו ליציב יותר. זה נגד החלקה ונמנע מתגלגל כמו משקולת עגולה. בחירת חומרים איכותית, ליבה פנימית איכותית, בהירה ועמידה בלאי, בטיחות נובעת מפרטים ומילה לאוזן מגיעה מאיכות. רב-תכליתי, יציב ולא מתגלגל, אין לחץ לעשות שכיבות סמיכה, משקולת יש שימושים מרובים, כך שהכושר אינו יחיד. אתה יכול להשתמש במשקולות כדי לשפר את סיבולת השרירים, הכוח והסיבולת, ולהפחתת המשקל, ולחזור על זה פעמים רבות בכל תרגיל. שם תיאור מוצר : חומר : PVC, בטון, מפרט מגהל : 2.5/10/ק"ג (יחיד) השתמש במקום : חדר כושר/חלקים הניתנים להחלפה : פעילות גופנית שרירי זרוע, שיפור חוזק שרירים. מתאים למשפחות, אולם התעמלות, מועדונים, אולפנים, שיעורי כושר. משקולות כף יד של Indoor/Outdoor קלות לאחסון ומתאימות מאוד לנסיעות. יעזור לך לבנות מסת שרירים לאימוני אימונים אירוביים. המשקל גלוי על ראש המשקולת לצורך ציפוי עזר כדי להגביר את חוזק השרירים. כדי לשפר את האיזון, שינה, בריאות רקמות לב, קצב חילוף חומרים והרכב הגוף.

מאפיינים

2.5/5/7.5/10/kg (single):
Use place:
gym/home
Applicable parts:
exercise arm muscles, enhance muscle strength
Multipurpose:
Iron dumbbells are very suitable for muscle building, weightlifters and bodybuilders. Suitable for families, gymnasiums, clubs, studios, fitness classes.
Indoor/outdoor handheld weights are easy to store and very suitable for travel. Will help you build muscle mass for aerobic exercise training. The weight is visible on the dumbbell head for reference:
Equipment to increase muscle strength. To improve balance, sleep, heart tissue health, metabolic rate and body composition :

מוצרים בקטגוריה