.

.

Wdbby ישר שימוש כפול סרק שיער נסיעות מסרק בית מסרק שיער רב-פונקציונלי לטיפול אישי סטיילינג שיער לגברים מסרק גליל חשמלי

Wdbby ישר שימוש כפול סרק שיער נסיעות מסרק בית מסרק שיער רב-פונקציונלי לטיפול אישי סטיילינג שיער לגברים מסרק גליל חשמלי

ILS 2.67

כמות
במלאי

אחיזה נוחה : ידית ארגונומית, בידוד ללא החלקה, אחיזה נוחה שימוש כפול : אתה יכול לסרוק את שיערך או ליישר את הזקן שלך כך שהזקן שלך לא יהיה כל כך מכוער. צורות מרובות : עצבו את מסרק השיער החשמלי שלכם. שיער מתולתל הוא פרם, רך כרצונך. עמידות לטמפרטורה גבוהה : מעטפת פלסטיק הנדסית עמידה בטמפרטורה גבוהה, בטוחה יותר ובטוחה יותר לשימוש. חימום מראש הוא מהיר : ניתן לחמם את התנור המיידי תוך 15 שניות ולחמם באופן שווה; הסט נגד פרם נועד למנוע שריפת שיער מוגזמת. אחיזה נוחה : ידית ארגונומית, בידוד ללא החלקה, אחיזה נוחה. שימוש כפול : אתה יכול לסרוק את שיערך או ליישר את הזקן שלך כך שהזקן שלך לא יהיה כל כך מכוער. צורות מרובות : עצבו את מסרק השיער החשמלי שלכם. שיער מתולתל הוא פרם, רך כרצונך. עמידות לטמפרטורה גבוהה : מעטפת פלסטיק הנדסית עמידה בטמפרטורה גבוהה, בטוחה יותר ובטוחה יותר לשימוש. חימום מראש הוא מהיר : ניתן לחמם את התנור המיידי תוך 15 שניות ולחמם באופן שווה; הסט נגד פרם נועד למנוע שריפת שיער מוגזמת. מפרט : חומר : ABS + צבע חימום : ידית שחור ולבן, בידוד ללא החלקה, אחיזה נוחה. צגים שונים, התמונה עשויה שלא לשקף את הצבע בפועל של הפריט. אנו מבטיחים שהסגנון זהה למוצג בתמונות. תודה! אם יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא צור איתי קשר, אנו ניצור איתך קשר תוך 24 שעות ונתן לך תשובה מספקת.

מאפיינים

Material:
ABS + heating sheet
Color:
black&white
Ergonomic handle, non-slip insulation, comfortable grip.:
You can comb your hair or straighten your beard for home use and travel.:
Package Included:
1 x shape comb:
Notes:
1.Due to the difference between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item. We guarantee the style is the same as shown in the pictures.:
2.Due to the manual measurement and different measurement methods, please allow 1-3cm deviation. Thanks!:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer. :

מוצרים בקטגוריה