.

.

GORGECRAFT עץ גדול של תבנית סטנסיל 11.8X11.8 אינץ 'שבלונות שלב ירח שימוש חוזר בתבנית עגולה של כוכב פלסטי

GORGECRAFT עץ גדול של תבנית סטנסיל 11.8X11.8 אינץ 'שבלונות שלב ירח שימוש חוזר בתבנית עגולה של כוכב פלסטי

ILS 5.99

כמות
במלאי

סטנסיל קיר גדול - כלול שבלון עץ חיים 1pc, 118 אינץ '/30x30 ס"מ. גודל גדול עונה על הצרכים שלך יותר. יישום רחב - באמצעות תבניות לשימוש חוזר אלה, ניתן לצבוע על קירות, עץ, בד, ריהוט, רצפות וכו ', ואף יכול לשמש כמילוי תבניות למסגרות צילום ולהחליף קישוטים לקיר. קל לשימוש - עשוי מפלסטיק שקוף ידידותי לסביבה, ניתן לקפל אותו כראוי, ניתן לשטוף אותו, עם קצוות מעוגלים, לא קל לשרוט את האצבעות שלך וניתן להשתמש בו במשך זמן רב. חיתוך דיוק - כל תבנית נחתכת עם מכשירי דיוק, התבנית שלמה וברורה, ללא קורות, ומשטח החיתוך חלק. נושא עץ החיים - העץ הפופולרי ביותר של דפוסי החיים עם שלב ירח, המשמש ליצירת אווירה תוססת לביתכם. מושלם לציור מלאכה, יומן, מחברת, יומן, ספר אלבום, DIY, מברשת אוויר או חדרי קישוט. סטנסיל קיר גדול - כלול שבלון עץ חיים 1pc, 11.8 אינץ '/30x30 ס"מ. גודל גדול עונה על הצרכים שלך יותר. יישום רחב - באמצעות תבניות לשימוש חוזר אלה, ניתן לצבוע על קירות, עץ, בד, ריהוט, רצפות וכו ', ואף יכול לשמש כמילוי תבניות למסגרות צילום ולהחליף קישוטים לקיר. קל לשימוש - עשוי מפלסטיק שקוף ידידותי לסביבה, ניתן לקפל אותו כראוי, ניתן לשטוף אותו, עם קצוות מעוגלים, לא קל לשרוט את האצבעות שלך וניתן להשתמש בו במשך זמן רב. חיתוך דיוק - כל תבנית נחתכת עם מכשירי דיוק, התבנית שלמה וברורה, ללא קורות, ומשטח החיתוך חלק. נושא עץ החיים - העץ הפופולרי ביותר של דפוסי החיים עם שלב ירח, המשמש ליצירת אווירה תוססת לביתכם. מושלם לציור מלאכה, יומן, מחברת, יומן, ספר אלבום, DIY, מברשת אוויר או חדרי קישוט. תבנית סטנסיל עץ חיים של גרגקראפט 11.8 אינץ ) אריזה ארוכה של 11.81 אינץ '(30 ס"מ) כלולה : 1 pc עץ חיים שבלונות חיים : קל לשימוש - עשוי מפלסטיק שקוף ידידותי לסביבה, ניתן לקפל אותו כראוי, ניתן לשטוף אותו, עם קצוות מעוגלים, זה לא קל ל מגרד את האצבעות שלך, וניתן להשתמש בו זמן רב. חיתוך דיוק - כל תבנית נחתכת עם מכשירי דיוק, התבנית שלמה וברורה, ללא קורות, ומשטח החיתוך חלק. יישום רחב - באמצעות תבניות לשימוש חוזר אלה, ניתן לצבוע על קירות, עץ, בד, ריהוט, רצפות וכו ', ואף יכול לשמש כמילוי תבניות למסגרות צילום ולהחליף קישוטים לקיר.

מאפיינים

Material:
Plastic
Color:
Creamy White
Size:
about 11.81 inch(30cm) wide, 11.81 inch(30cm) long
Package Included:
1pc tree of life stencil
Feature:
EASY TO USE - Made of eco-friendly translucent plastic, it can be folded properly, can be washed, with rounded edges, it is not easy to scratch your fingers, and can be used for a long time.:
PRECISION CUTTING - Each template is cut with precision instruments, the pattern is complete and clear, without burrs, and the cutting surface is smooth.:
WIDE APPLICATION - Using these reusable templates, you can paint on walls, wood, canvas, furniture, floors, etc., and can even be used as pattern fills for photo frames and replace wall decorations.:

מוצרים בקטגוריה