.

.

כרית קירור חיץ הנקבים, להפחית כאב לאחר לידה קר רפידות חיץ קר כרית חמה דחיסה חיץ הנקבים קרח קר הלבשה כרית לנשים לאחר הריון ומשלוח

כרית קירור חיץ הנקבים, להפחית כאב לאחר לידה קר רפידות חיץ קר כרית חמה דחיסה חיץ הנקבים קרח קר הלבשה כרית לנשים לאחר הריון ומשלוח

ILS 2.33

כמות
במלאי

סופג יולדות כרית קר לדחוס אפקט : לאחר לידה קרח חבילה יש קר לדחוס אפקט של יותר מ 30 דקות בטמפרטורת חדר, והטמפרטורה נמשך בין 8 כדי 14 מעלות צלזיוס שקיות קרח פרינאליות לאחר לידה בטוחות לשימוש. רפידות סופגות לאחר לידה : כרית קרה לאחר לידה מתאימה מאוד ללידה ספונטנית, בצקת פריניאלית הנגרמת על ידי חתך פריניאלי לרוחב ודחיסה קרה של פצע. חבילות קרות פרינאליות קלות לשימוש, ומספקות הרבה יותר נוחות מאשר חבילות קרח סטנדרטיות וחבילות קרח בבית חולים. כרית קירור פרינאלית לשימוש חוזר להקלה על כאבים : חבילת קרח פרינאלית מספקת כאבי קירור, הקלה על אי נוחות בטחורים פרינאליים, או הקלה על התכווצויות רחם על ידי מריחת דחיסה חמה. חבילות קרח מחימר פריניאלי בטוחות לשימוש במהלך ההריון, לאחר הלידה ובזמן ההנקה. קירור כרית זמן ישים : שימוש בתוך 48 שעות לאחר משלוח, 2-5 יחידות לכל יום. לאחר ההפעלה, להחיל אותו על הנקבים, וכל פיסת דחיסה קרה נמשך יותר מ -30 דקות. חבילות קרח לטיפול לאחר לידה הניחו לעמוד מספר דקות לפני השימוש. שימוש בחבילת קרח פרינאלית : החזק את שקית הקרח, צבט את השקית הפנימית, נענע את השקית הפנימית למשך 5-10 שניות, קרע את האריזה החיצונית של שקית הניילון ונייר הדבק, והחל את המשטח הרך על הפצע, יש להשתמש בו רק למשך 0. כרית קירור פריניאלית נוחה ונקייה. מפרט : סוג פריט : כרית קרה לאחר לידה חומר : כותנהשימוש : הוא מתאים לנשים חלקיות עם חתך לרוחב חיץ הנקבים, דמעת חיץ הנקבים ובצקת חיץ הנקבים לאחר הלידה, ונשים חלקיות עם דחיסה קרה לאחר הלידה.זמן ישים : שימוש בתוך 48 שעות לאחר משלוח, 2-5 יחידות לכל יום; לאחר הפעלה, להחיל אותו חיץ הנקבים, וכל חתיכה של קר לדחוס נמשך יותר מ 30 דקות.מהצד השני והימין, החזק את תיק האייץ ' וקמצוץ את תיק היין.תנענע את התיק הזה במשך 5-10 שניות ותערבב את התוכן ביסודיות.דמעה מהאריזה החיצונית של השקית הפלסטית והדבק בראש הנייר, והחלת משטח הפצע.לאחר שימוש במשך 0.5-1 שעה, זרוק לתוך פח האשפה.רשימת חבילה : 1 לאחר לידה כרית קרההערה : 1. מוצר זה הוא רק מתאים לשימוש חיצוני. אם האריזה פגומה והנוזל הפנימי נוגע בעור, שטפו אותו במים נקיים. לאחר מוצר זה מופעל, אנא לנער אותו היטב. מומלץ להשתמש במוצר זה למשך 20-30 דקות.

מאפיינים

Item Type:
Postpartum cold pad
Material:
Cotton
Usage:
It is suitable for parturient women with perineum lateral incision, perineum tear and perineum edema after delivery, and parturient women with cold compress after delivery.
Applicable Time:
Use within 48 hours after delivery, 2-5pcs per day; After activation, apply it to the perineum, and each piece of cold compress lasts for more than 30 minutes.
How to Use:
1.Fromtheleftandrightsides,holdtheicepackandpinchtheinnerbag.:
2.Shaketheinnerbagfor5‑10secondsandmixthecontentsthoroughly.:
3.Tearofftheouterpackagingoftheplasticbagandtheadhesivepaper,andapplythesoftsurfacetothewound.:
4.Afterusingitfor0.5‑1hour,throwitintothetrashcan.:
Package List:
1 xPostpartum Cold Pad:
Note:
1. This product is only suitable for external use. If the packaging is damaged and the internal liquid touches the skin, wash it with clean water.:
2. After this product is activated, please shake it well.:
3. It is advisable to use this product for 20‑30 minutes.:
4. This product should be kept in a cool and dry place, not close to kindling.:
5. The inside of this cold compress pad is hard to touch, so that the refrigerant, lump or granule are normal. This product is disposable and cannot be reused.:
6. Don't freeze before using the cold compress pad.:

מוצרים בקטגוריה