.

.

חבל כבל 304 נירוסטה מצופה כבד, גליל גדר תיל מעקה כבל 100 מ', צמחי טיפוס, ערכת חוט שרשרת

חבל כבל 304 נירוסטה מצופה כבד, גליל גדר תיל מעקה כבל 100 מ', צמחי טיפוס, ערכת חוט שרשרת

ILS 1.00

כמות
במלאי

*חומר באיכות גבוהה * את חוט חבל הוא עשוי באיכות גבוהה נירוסטה ולכן חלד, חום עמיד ושחיקה עמיד את גמיש חבל יכול לשמש בבית ובחוץ. מה שאתה מקבל כולל 100 מ ' 304 כבל חבל נירוסטה. נהדר למערכת מעקה כבלים לסיפון, מעקה עשה זאת בעצמך, גוונים חיצוניים, תליית אורות מיתרים בגינה, בניית צפים לגינון צדפות, חבלי כביסה או אפילו מערכת הפעלת כלבים בחצר האחורית. כבל נירוסטה מצופה 304 כולל בידוד, עמידות חזקה בפני מזג אוויר, עמידות בפני מים, עמידות בפני חלודה וקורוזיה וכן קשיחות חזקה. 304 חוט חבל כבל יכול להיות קל גזוז לכל אורך רצוי. : בנייה * דרגת קשיות : רך בינוני גמישות : בינונית; התארכות : בינונית; ליבת חבל : עם ליבת סיבים; יש לו בנייה מיוחדת של 7 גדילים, מה שהופך אותו לחזק וגמיש מאוד בו זמנית. קיבולת עומס גבוהה אורך : 328 רגל עד 100 מטר. בנוסף, חבל תיל פלדה יש עמידות גבוהה בפני שחיקה ויכולת עומס גבוהה מאוד של 150 קילו. הודות לחוסן שלו, חבל הנירוסטה יכול לעמוד בעומסים כבדים. חומר באיכות גבוהה עבור חבלים תיל בטוחחבלים תיל בטווח שלנו עשויים באופן בלעדי נירוסטה. זהו אחד החומרים החזקים ביותר בעולם מכיוון שהוא יכול לשאת משקלים כבדים והוא אטום לחלוטין לרוח ולמזג האוויר. לכן ניתן להשתמש בחבלים העשויים מחומר זה הן בתוך הבית והן בחוץ ותמיד להישאר חזקים ובטוחים.מפרט : חומר : נירוסטה כבל חבל תיל : אורך של 328 רגל (100 מ') קוטר : 1 מ מ , 1.5 מ מ , 2 מ מ , 3 מ מ , 4 מ מ , 5 מ מ , 6 מ מ צבע : כסף - עשוי מחומר נירוסטה, לא חלודה, עמיד וחיי שירות ארוכים.- מציע שילוב של חוזק וגמישות.- זה מאוד קל ונוח להתקנה, אשר יכול לחסוך באנרגיה שלך וזמן.- משמש בדרך כלל למטרות מסחריות, תעשייתיות, צבאיות ואישיות. נא לשים לב אישי בטיחות כאשר אתה התקנה, במיוחד נא לא לפתוח את חוט חבל אצבעונים ביד ישירות אם אתה צריך. את גן חוט ערכות הוא לא מיועד תליית עודף משקל חיצוני פרויקטים. בזמן בבקשה להדק כל אלומיניום לחיצה לולאה וחוט מותחן כדי לוודא כל מערכת בטיחות ואמין.

מאפיינים

Material:
stainless steel
Wire rope cable:
length of 328 ft (100 m)
Diameter:
1MM , 1.5MM , 2MM , 3MM , 4MM , 5MM , 6MM
Color:
silver
- Made of stainless steel material, won't rust, durable and long service life.:
- Offers a combination of strength and flexibility.:
- It is very easy and convenient to install, which can save your energy and time.:
- Commonly used for commercial, industrial, military, and personal purposes.:
Warm tips:
1. Please pay attention to the personal safety when you installing, especially please don't open the wire rope thimbles by hand directly if you need.:
2. The garden wire kits is not designed for hanging overweight outdoor projects. While please tighten all Aluminum crimping loop and wire tensioner to make sure all system safety and reliable. :

מוצרים בקטגוריה