.

.

חשמלי שד שיפור לעיסוי בריאות כלים להרמה ואנטי נפול עיסויים, להאיץ את זרימת להקל על שדיים,אדום

חשמלי שד שיפור לעיסוי בריאות כלים להרמה ואנטי נפול עיסויים, להאיץ את זרימת להקל על שדיים,אדום

ILS 51.99

כמות
במלאי

באיכות גבוהה שאינו רעיל חומרים, את רך סיליקון חומר הוא עשוי שאינו רעיל סיליקון חומר, גורם לך להרגיש יותר נוח זה נועד ופיתח כדי לשמור על הגוף שלך נוח. 7 תדר סיבוב, מרובה עיסוי תחושות, 7 שונה תדר אפשרויות, כל תדר מביא שונה סיבוב תחושה, המאפשר לך לחוות שונה שד עיסוי!. המכשיר שלנו מאמץ עיצוב שקט במיוחד של שטיח רצפה עם רטט נמוך. הרעש נמוך, אבל זרימת האוויר עדיין קצת שקטה. יש לו את הפונקציות של שיפור תפקוד הלב והריאות וויסות המערכת האנדוקרינית, וממלא תפקיד בתחום הבריאות והכושר. נשים בבית חייבות לקבל טיפול זה!. זה יכול לשפר ביעילות את האלסטיות של רקמת עמוד השד, לזרות את הצינורות, להשיג השפעות שמנמנות וחזקות, ולמנוע ביעילות מחלות שד, למנוע צניחת שד, צניחה ועיוות. מכשיר הגדלת החזה החשמלי מתאים לחלוטין לעקומת השד, מתאים לכל צורת שד, נמנע ממגע ואינו נדבק להשגת תוצאות רעות. ברוכים הבאים ללחוץ או לחפש את שם החנות 'בייקה', יותר אופנה מוצרים חדשים מחכים לך לקנות!מפרט : פונקציה : שחרור שד צינור, לחזק שד רקמות, לחזק שד רקמות, להירגע שד ושד עיוות, להאיץ את זרימת דם, להקל על כאבים בחזהחומר : ידידותי לסביבהסיליקוןשיטת עבודה : עיסויגודל מוצר : 90 * 50הערה : כי מומלץ כי כל עיסוי הוא 15-45 דקות, על 1-3 פעמים ביום.אסור להשתמש בבנות מתחת לגיל 18.עבור נשים עם מחלת שד, עיסוי אינו נדרש.בבקשה לאפשר קל 1-3 סנטימטר הבדל עקב מדידה ידנית וקצת צבע וריאציה עבור הגדרת תצוגה שונה, תודה על ההבנה שלך!.

מאפיינים

Function:
Unblock breast duct, strengthen breast tissue, strengthen breast tissue, relax breast and breast deformation, accelerate blood circulation, relieve chest pain
Material:
environmentally friendly silicone
Working method:
massage
Product size:
90 * 50mm
note:
●It is recommended that each massage is 15-45 minutes, about 1-3 times a day.:
●It is forbidden to use girls under the age of 18.:
●For women with breast disease, massage is not required.:
●Please allow slight 1-3cm difference due to manual measurement and a little color variation for different display setting,thanks for your understanding! :

מוצרים בקטגוריה