.

.

אלקטרוניקה ארגונית בית כבל קומבו חבילה גאדג ' ט ארגונית עם ריפוד את ארגונית תיק מכיל נפוץ כבלי אלקטרוניקה אביזרי ארגונית.

אלקטרוניקה ארגונית בית כבל קומבו חבילה גאדג ' ט ארגונית עם ריפוד את ארגונית תיק מכיל נפוץ כבלי אלקטרוניקה אביזרי ארגונית.

ILS 15.99

כמות
במלאי

לא רק לקבל תיק נסיעות אלקטרוני, אלא גם לקבל יו אס בי 55 מ מ 1 מ '*1,יו אס בי 3.5 מ מ 1 מ ' *1, יו אס בי כדי יו אס בי*1,אבזם לחיזוק לשימוש חוזר*1. לא רק לקבל תיק נסיעות אלקטרוני, אלא גם לקבל יו אס בי 5.5 מ מ 1 מ '*1,יו אס בי 3.5 מ מ 1 מ ' *1,יו אס בי ג יו אס בי ג*1, יו אס בי*1,יו אס בי 3 ב 1,אבזם הידוק לשימוש חוזר*1. לא רק לקבל אלקטרוני נסיעות תיק, אבל גם לקבל 3.5 נקבה מתאם*1, 3.5 זכר מתאם*1, יו אס בי כדי 5.5 מ מ 1*1, יו אס בי כדי 3.5 מ מ 1*1, יו אס בי כדי*1,יו אס בי 3 ב 1*1, לשימוש חוזר לחיזוק אבזם*1. לא רק קבל תיק נסיעות אלקטרוני, אלא גם קבל רכזת 2.0*1, יו אס בי א 'עד 2 מ' *1, יו אס בי עד 5.5 מ '1 מ' *1, יו אס בי עד 3.5 מ '1 מ' *1, כבל אתרנט 1.5 מ ' *1, קורא כרטיסים*1, מתאמי יו אס בי*1, אבזם הידוק לשימוש חוזר*1. את גודל קומפקטי תאים מרובים לעזור לך להישאר לארגן ולהביא שלך יסודות איתך בכל מקום שאתה הולך. זה אלקטרוני תיק יכול להיות לשים לתוך רוב מטען, תרמיל, ועוד. לא רק שקית האחסון, אתה יכול גם להכניס את הכבלים פנימה, כבלים אלה הם כבלים יומיים, כגון כבלי יו אס בי נפוצים, כבלי אתרנט, קוראי כרטיסים, מתאמים, רצועות קסם וכו'. - מה תקבל? לא רק לקבל תיק נסיעות אלקטרוני, אלא גם לקבל יו אס בי ל 5.5 מ מ 1 מ '*1,יו אס בי ל 3.5 מ מ 1 מ ' *1,יו אס בי ג יו אס בי ג*1, יו אס בי ל יוס*1,יו אס בי 3 ב 1,אבזם הידוק לשימוש חוזר*1. דגם מתכוונן כולל תיק האביזרים העליון מצויד ברצועות אלסטיות וכיסי רשת. את רשת תיק מונע שפשופים ושריטות בין פריטים. שלוש מחיצות כרית מתכווננות מאפשרות לך להתאים באופן חופשי את המיקום והגודל של הסוגר התחתון כדי לעשות שימוש מלא בכל חלל. תיק האביזרים שומר על החפצים שלך מסודרים ומסודרים, ומאפשר לך למצוא את מה שאתה צריך תוך פחות משנייה. קטן ונייד הוא מודד כ-9.8 על 7 אינץ ' (אורך על רוחב) ומשקלו כ-0. קל משקל נייד כבל חשמל ארגונית, מתאים עבור נסיעות, קל לנשיאה, ניתן לשים תרמיל או תיק מבלי לקחת יותר מדי מקום. כמו לוויה מצוינת עבור נסיעות אלקטרוני מוצר ארגונית נסיעות קו ארגונית. *החומר יציב ועמיד*התיק האלקטרוני עשוי מחומר קטיוני, והמשטח דוחה מים כדי להגן על הפריטים שלך מפני השפעת המים.

מאפיינים

מוצרים בקטגוריה