.

.

אסטינק נירוסטה בקבוק מים מבודד 350 מל בקבוק מבודד למשקאות קרים חמים בקבוק מים לטיולי כושר משרדי בבית הספר

אסטינק נירוסטה בקבוק מים מבודד 350 מל בקבוק מבודד למשקאות קרים חמים בקבוק מים לטיולי כושר משרדי בבית הספר

ILS 10.20

כמות
במלאי

שמור על טמפרטורה : מערכת בידוד מעולה, שמור על המשקה חם במשך 8 שעות ב 60 מעלות, 15 שעות של שימור חום ב 40 מעלות זה תלוי בטמפרטורה שאתה ממלא את הבקבוק וכמה פעמים אתה פותח אותו או בטמפרטורת הסביבה החיצונית. בטוח וקל לשימוש : הוכחת דליפה אטומה, בטוח להכניס את התיק שלך. מנעול פתוח על המכסה, המונע את בריחת המים. בשימוש נרחב : קומפקטי בגודל, קל לנשיאה, מתאים מאוד למשרד, נסיעות, שימוש ברכב או לימוד, ללכת לחדר הכושר או ללכת לטיולים, לרוץ או לרכיבה על אופניים. גם מתנה אידיאלית ומושלמת לחברים ובני משפחתך. חומרים עמידים : בקבוק זה עשוי מפלדת אל חלד בדרגת מזון, בטוח ועמיד לשימוש בזמן. ניתן להשתמש בו שוב ושוב ויכול להימשך זמן מה. נוח וקל לניקוי : ופה בקבוקים מעוגל, נוח לשתייה. גוף בקבוקים חלבית, נוח להחזקה. מתאים לבית, נסיעות, חוץ, משרד וכו '. שמור על טמפרטורה : מערכת בידוד מעולה, שמור על המשקה חם במשך 8 שעות ב 60 מעלות, 15 שעות שימור חום ב 40 מעלות. זה תלוי בטמפרטורה שאתה ממלא את הבקבוק וכמה פעמים אתה פותח אותו או בטמפרטורת הסביבה החיצונית. בטוח וקל לשימוש : הוכחת דליפה אטומה, בטוח להכניס את התיק שלך. מנעול פתוח על המכסה, המונע את בריחת המים. בשימוש נרחב : קומפקטי בגודל, קל לנשיאה, מתאים מאוד למשרד, נסיעות, שימוש ברכב או לימוד, ללכת לחדר הכושר או ללכת לטיולים, לרוץ או לרכיבה על אופניים. גם מתנה אידיאלית ומושלמת לחברים ובני משפחתך. חומרים עמידים : בקבוק זה עשוי מפלדת אל חלד בדרגת מזון, בטוח ועמיד לשימוש בזמן. ניתן להשתמש בו שוב ושוב ויכול להימשך זמן מה. נוח וקל לניקוי : ופה בקבוקים מעוגל, נוח לשתייה. גוף בקבוקים חלבית, נוח להחזקה. מתאים לבית, נסיעות, חיצוניות, משרד וכו '. בקבוק מים חמים זה עשוי מפלדת אל חלד באיכות גבוהה, אנטי-שוסט ועמיד. מערכת בידוד סופרית, בקבוק מים חמים מושלם. אידיאלי לשימוש במשרד, בבית, תוך כדי נסיעה. ספציפית : מצב : מותג חדש חומר : נירוסטה צבע : שחור, לבן, זהוב (אופציונלי) שימור חום : 8-15 שעה : בערך 284 גרם/10 ozpackage כולל : 1 * אל חלד פלדה תרמו מוגנוזה : 1. המים החמים בבקבוק לא ישארו 100 מעלות אחרי 12 שעות. אנא אפשר שגיאה בגודל 0 ~ 1 אינץ 'עקב מדידה ידנית.

מאפיינים

Condition:
Brand New
Material:
Stainless Steel
Color :
black, white, golden (optional)
Heat preservation:
8-15 hours
Weight:
about 284 g/10 oz
Package includes:
1 * Stainless steel thermo mug:
Note:
1. The hot water in the bottle will not stay 100 degrees after 12 hours.:
2. Please allow 0~1 inch error due to manual measurement. Thank you for your understanding.:
3. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:
4. Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly, and make sure you do not mind before ordering. :

מוצרים בקטגוריה