.

.

קעקוע אספקת חשמל הוביל תצוגת מתכוונן מתח מקצועי קעקוע מכונת כוח מקור קעקוע מתח רגולטור

קעקוע אספקת חשמל הוביל תצוגת מתכוונן מתח מקצועי קעקוע מכונת כוח מקור קעקוע מתח רגולטור

ILS 1.67

כמות
במלאי

הוביל תצוגה - - - מובנה הוביל תצוגת מתח 9 הגדרת כפתורים שיכול להיות בקלות נגע, קל לשימוש מתח מתכוונן - - - כל לחיצה על כפתור למעלה או למטה מתאימה את המתח ל -0.1 וולט, והמתח המתכוונן הוא 1. 2 מצבים - 2 מצבי פעולת מכונה, וניתן להחליף את המתח בין הצללה להצללה. משפר את יעילות - - - לא צריך לעתים קרובות להחליף את קעקוע מכונת או קעקוע מחט, אשר משפר את יעילות של קעקוע והוא נוח לשימוש. חסון עמיד - - - תנועה באיכות גבוהה, כוח חזק, אין חום כאשר עבודה במשך זמן רב. מפרט : סוג פריט : קעקוע ספק כוח חומר : פלסטיק, מתכת מתח כניסה : 90-265 וולט מתח מתכוונן : 1.5-18 וולט מאפיין : תצוגת מסך, החלפת מכונה כפולה, משקל קל, עמיד הוראות הפעלה : 1. לחבר את קעקוע מכונת לאספקת החשמל, וכוח על קעקוע אספקת חשמל; 2. ניתן להתחיל את ההמרה בין מצב ל 'למצב של על ידי לחיצה על כפתור "המרה"; 3. מתג : לאחר הפעלת כוח, ארוך לחץ על " מתג " עבור 3 שניות כדי להתחיל את המכונה, ועוד לחץ על מתג שוב עבור 3 שניות כדי לכבות את מכונת; 4. דוושה : את דוושת מתג פונקציה יכול להיות סט דרך דוושת כפתור; 5. לחבר את דוושת רגל, אם אתה צריך לשלוט על כוח דרך דוושת רגל, אנא הכנס את דוושת רגל לתוך "דוושת" שקע; 6. כדי לחבר את מכונת הקעקועים, אנא הכנס את הכבל לשקעי ה-ל 'ו-ס', ובחר את המתח המתאים דרך כפתורי" 1 "ו -" 2 "לעיל : לשקע ה-ל יש שני סטים של מתחים : מתח 1 ומתח 2 במצב ל'; לשקע ה-ס יש שני סטים של מתחים : מתח 1 ומתח 2 במצב של; 7. התאם מתח : התאם את המתח המתאים דרך "+" ו -" -"; רשימת חבילה : 1 איקס קעקוע אספקת חשמל 1 איקס כבל חשמל 1 איקס ידני.

מאפיינים

Item Type:
Tattoo Power Supply
Material:
Plastic, metal
Input Voltage:
90-265V
Adjustable voltage:
1.5-18V
Characteristic:
LCD display, dual machine switching, light weight, durable
Operating Instructions:
1. Connect the tattoo machine to the power supply, and power on the tattoo power supply;:
2. The conversion between L mode and S mode can be started by pressing the Conversion button;:
3. Switch:
After turning on the power, long press the switch for 3 seconds to start the machine, and long press the switch again for 3 seconds to turn off the machine;
4. Pedal:
the pedal switch function can be set through the pedal button;
5. Connect the foot pedal, if you need to control the power through the foot pedal, please insert the foot pedal into the pedal jack;:
6. To connect the tattoo machine, please insert the cable into the L and S sockets, and select the corresponding voltage through the 1 and 2 buttons above:
The L socket has two sets of voltages:
voltage 1 and voltage 2 in L mode;
The S socket has two sets of voltages:
voltage 1 and voltage 2 in S mode;
7. Adjust voltage:
adjust the corresponding voltage through + and -;
Package List:
1 x Tattoo Power Supply:
1 x Power Cord:
1 x Manual:

מוצרים בקטגוריה