.

.

36 רשתות מארגן פלסטיק ברורות, קופסת אחסון תכשיטים עם מחלקים מתכווננים, לדיג מתמודד עם תכשיטים אמנות תכשיטים DIY מלאכת חרוזים.

36 רשתות מארגן פלסטיק ברורות, קופסת אחסון תכשיטים עם מחלקים מתכווננים, לדיג מתמודד עם תכשיטים אמנות תכשיטים DIY מלאכת חרוזים.

ILS 6.99

כמות
במלאי

החבילה כוללת : 36 קופסת מארגן פלסטיק ברורות, עוזרות לך לארגן ולהגן על הפריטים החשובים שלך מידע על גודל : תיבת האחסון התכשיטים נמדדת כ -10.8 "H, וגודל הרשת הוא 1. Dividers נשלפים נשלפים קופסת מארגן פלסטיק ברורה : הרשת בתוך התיבה ניתן להזיז, כך שתוכלו להתאים את החיצונים ליצירת תאי גודל משלכם. קל לשימוש : הבקבוק השקוף לחלוטין לא רק נוח לאחסון, אלא גם יכול לראות את פריטי האחסון של התיבה הפנימית, קל למצוא דברים, אתה רק צריך לפתוח את המכסה ולהכניס לחפץ שלך, נהדר לשימוש זמן רב. מכולות רב-פונקציונליות : קופסת מיכלי פלסטיק קטנה ומגוונת זו היא הכרח בחיינו, זה נהדר לארגון פריטים קטנים, חלקים קטנים, מלאכה, חרוזים, מטבעות, גלולות, חתיכות אוזניים, שרשרת, תכשיטים וממצאי שעון. החבילה כוללת : 36 קופסת מארגן פלסטיק ברורות, עוזרות לך לארגן ולהגן על הפריטים החשובים שלך. מידע על גודל : תיבת האחסון התכשיטים נמדדת כ -10.8 "H, וגודל הרשת הוא 1. Dividers נשלפים נשלפים קופסת מארגן פלסטיק ברורה : הרשת בתוך התיבה ניתן להזיז, כך שתוכלו להתאים את החיצונים ליצירת תאי גודל משלכם. קל לשימוש : הבקבוק השקוף לחלוטין לא רק נוח לאחסון, אלא גם יכול לראות את פריטי האחסון של התיבה הפנימית, קל למצוא דברים, אתה רק צריך לפתוח את המכסה ולהכניס לחפץ שלך, נהדר לשימוש זמן רב. מכולות רב-פונקציונליות : קופסת מיכלי פלסטיק קטנה ומגוונת זו היא הכרח בחיינו, זה נהדר לארגון פריטים קטנים, חלקים קטנים, מלאכה, חרוזים, מטבעות, גלולות, חתיכות אוזניים, שרשרת, תכשיטים וממצאי שעון. ערבות איכות : כל בעיית מוצר שתוכלו ליצור איתנו קשר לפי מספר ההזמנה להחזר או להחלפה. אנו נשיב לך תוך 24 שעות ונפתור את הבעיות שלך עד שתספק.

מאפיינים

מוצרים בקטגוריה