.

.

תג כלב מותאם אישית עבור חיות מחמד, מותאם אישית חקוק שם טקסט וסמל, נירוסטה כלב שם תג, עצם בצורת חיות מחמד מזהה תג עבור

תג כלב מותאם אישית עבור חיות מחמד, מותאם אישית חקוק שם טקסט וסמל, נירוסטה כלב שם תג, עצם בצורת חיות מחמד מזהה תג עבור

ILS 3.00

כמות
במלאי

תג כלב מותאם אישית : בחר את הצבע והגודל המועדפים עליך לחץ על "התאם אישית עכשיו" כדי להוסיף את המידע המותאם אישית שלך. עד 4 קווים לחרוט שטח כולל בשני צד, אתה יכול להשאיר שלך חיות מחמד שם, שלך טלפון מספר, כתובת, מיקוד, או כל טקסט אחר. אתה יכול גם לבחור סמל קטן כדי להפוך את התג שלך לייחודי יותר. חיית המחמד שלך תימצא ותוחזר אליך אם היא תלך לאיבוד. פרימיום חומר : זה לחיות מחמד מזהה תג הוא עשוי באיכות גבוהה נירוסטה, חסון ועמיד, לא קל לכופף או לשבור, לא קל ללבוש או חלודה, אידיאלי עבור לטווח ארוך תגים. קל ועדין, אין נטל על בינוני וגדול חיות מחמד כגון כלבים וחתולים. לייזר חקוק, ברור וקבוע, וגלוי על יד-מוברש-גימור משטח, יימשך זמן רב. 5 צבעים 3 גדלים : לבחור מתוך 5 צבעים בולטים (שחור, זהב, עלה זהב, ערפילית וכסף) ו 3 גדלים(ים : 1.5 גרם, מתאים עבור רוב הגזעים של קטן, בינוני וגדול חיות מחמד. חבילה כללה : 1 איקס תג, 1 איקס 3 ס מ נירוסטה פיצול טבעת. עבור קלות שימוש, כל תג יש נירוסטה טבעת שמתחבר שלך חיות מחמד צווארון כדי להבטיח את תג רגיל ליפול בזמן חיית המחמד שלך פועל. מדיניות הערה : בבקשה לאפשר 2-3 ימים לייצור 10-12 ימי עסקים למשלוח. מוצרים מותאמים אישית הם מיוחדים, אם אין שגיאות הדפסה ובעיות איכות לא ניתן להחזיר, עליך להבין. תודה שבחרת במוצרים שלנו. אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנחנו נהיה יותר משמחים לעזור לך. אישית חקוק כלב תג, יפה מתנת רעיון עבור חיית המחמד שלך. יש לנו עיצובים סמל כיף לבחירה כדי להפוך את חיית המחמד שלך להתבלט מכל החברים שלה לחיות מחמד. מפרט : חומר : נירוסטה צבעים : שחור, זהב, עלה זהב, ערפילית וכסף גודל תג : ים : 3*2*0.07 בחבילה כללה : 1 תג 1 טבעת פיצול מה אתה יכול לשים על תגי הכלבים שלך? חיות המחמד שלך שם השם שלך הכתובת שלך מספר הטלפון שלך מילים מצחיקות אחרות תשומת לב : 1. אנא בדוק את המידע שאתה משאיר לפני ביצוע הזמנה. מוצג כתצוגה מקדימה משוערת, אנו עשויים לשנות את גודל הטקסט שלך כך שיתאים בצורה הטובה ביותר לפריט. אנו מספקים חריטה דו צדדית, והקו הארוך ביותר יכול להיות 15 תווים (כולל רווחים). אנחנו לא יכולים לקבל החזרים/החלפות להזמנות מותאמות אישית, אלא אם המוצר מגיע פגום/פגום, או המותאם אישית הוא שונה ממה שהזנת כאשר אתה בצעת את ההזמנה.

מאפיינים

Material:
Stainless steel
Colors:
Black, Gold, Rose Gold, Nebula and Silver
Tag Size:
S:
3*2*0.18cm / 1.18*0.78*0.07in
M:
3.6*2.4*0.18cm / 1.4*0.93*0.07in
L:
5*2.8*0.18cm / 1.96*1.1*0.07in
Package Included:
1 x Tag :
1 x Split Ring :
What you can put on your dogs tags? :
Your Pets' Name :
Your Name :
Your Address :
Your Phone Number :
Other Funny Words :
ATTENTIONS:
1. Please double check the information you leave before placing an order. :
2. Shown as an approximate preview, we may resize your text to best fit the item. :
3. We provide double-sided engraving, and the longest line can be 15 characters (including spaces). :
4. We cannot accept returns/exchanges for custom orders unless the product arrives damaged/defective, or the custom is different than what you entered when you placed the order. :
5. Thank you for choosing our products. If you have any questions, please feel free to contact us, we will be more than happy to help you. :

מוצרים בקטגוריה