.

.

2 חתיכות 135 מעלות זווית קיפול דלת ציר מטבח ארון אמבטיה שני חורים ציר ריהוט ברזל מצופה ניקל

2 חתיכות 135 מעלות זווית קיפול דלת ציר מטבח ארון אמבטיה שני חורים ציר ריהוט ברזל מצופה ניקל

ILS 11.99

כמות
במלאי

קל להתקנה לביתך ברגי הרכבה כלולים. סגירה מהירה משטח מצופה ניקל מיועדת לארון מסגרת פנים. 135 מעלות קליפ לקליפ לצירי סגירה רכים של ארונות מטבח ריהוט. אנא מודד בזהירות את המרחק בין הדלת לבין החור כדי להפוך את המוצר להתאים לך. דלתות חסרות מסגרת רק לא עבור דלתות מובנות לטווח עובי הדלת : 15-19 מ"מ. קל להתאמה-אתה יכול להזיז את לוח הדלת ל -5 מ"מ על ידי כוונון הבורג וסגור אותו ברכות עם קליפ. 100% חומר איכות חדש : צבע ברזל מצופה ניקל : מפרט כסף : בסיס : שני חורים עובי : 1.00 מ"מ בסיסי : זרוע קבוע סוג : שקופית סוג סגירה שיטת : ציר כוח משני זווית פתיחה : 135 ° זמן פתיחה וסגירה : אחרי 30,000 מבחנים מטרה : ציר זה משמש לחיבור דלתות ארונות, ארונות בגדים, ארונות טלוויזיה, ארונות ספרים, ארונות יין ודלתות יוקרה אחרות. אם יש לך שאלות במהלך השימוש במוצר, אנא אל תהסס לפנות אלינו. אנו נשיב או נסייע בהקדם האפשרי. שביעות הרצון שלך היא בראש סדר העדיפויות שלנו. אנו נמשיך לשפר את המוצרים והשירותים שלנו כדי להבטיח שללקוחותינו תהיה חווית הקנייה הטובה ביותר. [ערבות] ללא קשר אם זה נרכש או לא, בין אם מדובר במכירה מראש או לאחר המכירה, אנו נספק שירותים מקוונים 24 שעות ביממה כדי לפתור את דאגות הלקוחות. [נזק לפריט/חלקים מקבלים חסרים] אם הבעיה לעיל מתרחשת, אנא שלח לנו דוא"ל באמצעות מיד. צוות שירות הלקוחות שלנו יזהה את הבעיה ויספק פיתרון משביע רצון.

מאפיינים

Base:
Two holes
Thickness:
1.00mm
Basic:
Fixed
Arm type:
Slide-in type
Closing method:
secondary force hinge
Opening angle:
135°
Opening and closing time:
After 30,000 tests
Purpose:
This hinge is used to connect cabinet doors, wardrobes, TV cabinets, bookcases, wine cabinets and other luxury doors.
If you have any questions during the use of the product, please feel free to contact us. We will reply or assist as soon as possible. Your satisfaction is our top priority. We will continue to improve our products and services to ensure that our customers have the best shopping experience. :
[Guarantee] Regardless of whether it is purchased or not, whether it is pre-sale or after- sale, we will provide 24-hour online services to solve customers' worries. [Item damage/missing receiving parts] If the above problem occurs, please email us via immediately. Our customer service team will identify the problem and provide a satisfactory solution. :

מוצרים בקטגוריה