.

.

ידני דיקור עט, ידני דיקור עט מגדלת זכוכית נירוסטה עמוק רקמות שרירים עיסוי כלי

ידני דיקור עט, ידני דיקור עט מגדלת זכוכית נירוסטה עמוק רקמות שרירים עיסוי כלי

ILS 12.63

כמות
במלאי

מגדלת זכוכית : ידני דיקור עיסוי עט עם מגדלת זכוכית, יכול לשמש עבור אוזן נקודת עמדה ודיקור עיסוי אחיזה נוחה : אוזן דיקור נקודת עט אימץ למנוע להחליק מרקם עיצוב, עם ארגונומי ידית, אשר הוא נוח וקל לאחיזה. נייד : דיקור עיסוי עט יכול לשמש כאב נקודת גלאי נקודת דיקור גלאי, אשר הוא קטן בגודל וקל לנשיאה בתיק שלך. להפחית כאב : נירוסטה דיקור עט יכול להפחית כאבי שרירים על ידי לחיצה על יעיל לחץ נקודות, מתאים אוזן נקודת דיקור. נירוסטה חומר : דיקור עט עשוי נירוסטה חומר, חלודה הוכחה, יציב ויציב, אשר הוא יציב ועמיד. מגדלת זכוכית : ידני דיקור עיסוי עט עם מגדלת זכוכית, יכול לשמש עבור אוזן נקודת עמדה ודיקור עיסוי. להפחית כאב : נירוסטה דיקור עט יכול להפחית כאבי שרירים על ידי לחיצה על יעיל לחץ נקודות, מתאים אוזן נקודת דיקור. נייד : דיקור עיסוי עט יכול לשמש כאב נקודת גלאי נקודת דיקור גלאי, אשר הוא קטן בגודל וקל לנשיאה בתיק שלך. אחיזה נוחה : אוזן דיקור נקודת עט אימץ למנוע להחליק מרקם עיצוב, עם ארגונומי ידית, אשר הוא נוח וקל לאחיזה. נירוסטה חומר : דיקור עט עשוי נירוסטה חומר, חלודה הוכחה, יציב ויציב, אשר הוא יציב ועמיד.מפרט : סוג פריט : דיקור עטחומר : נירוסטהכאשר רגיש נקודה של רוך נמצא עם זה עט, יש צורך ללחוץ עליו עם כוח מתאים נקודת עבור כמה דקות, והכוח הוא נסבל. ניתן ללחוץ על נקודת האוזן גם בנקודת הבדיקה לעיסוי. כוון את קצה העט לנקודה שנבחרה על ידי החזקת העט;2. לחץ על הנקודות העליונות, התחתונות, השמאליות והימניות באותו כוח (שימו לב להרחבת סולם העט), וחפשו בזהירות את נקודות המכרז. זהה את אזור המחלה על סמך אזור הכאב. שופט את מידת המחלה לפי מידת הכאב. פשוט כאב לדירוג : את כאב יכול להיות נסבל כמו 1 תואר כאשר נקודת דיקור, את כאב של נשיפה, מהבהב ומזעיף פנים כמו 2 מעלות, ואת כאב של נשיפה כמו 3 מעלות. דרגה 1 מצביעה על מחלה קלה, ודרגה 3 מצביעה על השלב החריף של המחלה.רשימת חבילה : 1 דיקור עט.

מאפיינים

Item Type:
Acupuncture Pen
Material:
Stainless Steel
When the sensitive point of tenderness is found with this pen, it is necessary to press it with appropriate force point for several minutes, and the strength is tolerable. The ear point can also be pressed in the probe point for massage.:
How to Use:
1. Point the tip of the pen at the selected point by holding the pen;:
2. Press the upper, lower, left and right points with the same force (pay attention to the expansion of the pen scale), and carefully look for the tender points.:
3. Identify the area of the disease based on the area of pain.:
4. Judge the degree of illness by the degree of pain. Simple pain grading:
the pain can be tolerated as 1 degree when acupoint, the pain of exhalation, blinking and frowning as 2 degrees, and the pain of exhalation as 3 degrees. Degree 1 indicates mild disease, and degree 3 indicates the acute stage of disease.
Package List:
1 xAcupuncture Pen:

מוצרים בקטגוריה