.

.

Gyros 1.5 אינץ 'גלגלי ניתוק שרף לכלים סיבוביים. 12 דיסקי חיתוך מזוין פיברגלס כפול | מתיחה גבוהה לחומרים כמו פלדה, ברונזה.

Gyros 1.5 אינץ 'גלגלי ניתוק שרף לכלים סיבוביים. 12 דיסקי חיתוך מזוין פיברגלס כפול | מתיחה גבוהה לחומרים כמו פלדה, ברונזה.

ILS 11.99

כמות
במלאי

חתכים יעילים וחלקים-דיסק סיבי ג'ירוס, גלגלי חתך מחוזקים בפיברגלס שרף נועדו לחתוך חומרי חוזק מתיחה גבוהה בצורה נקייה דיסקי חיתוך דיסק סיבים אלה מושלמים לייצור מקצועי, מסחרי ו- DIY בגלל ייצור החום המינימלי שלהם וקו החיתוך הדק שלהם. הם מיוצרים בארצות הברית ויש להם מהירות מקסימאלית של 45,000 סל"ד. מחוזק כפול, איכותי-דיסקי החיתוך שלנו הם בעלי יעילות עבודה גבוהה, חוזק ללא תחרות וגמישות, והם ארוכי טווח ועמידות בפני פריצה בזכות שוחק פיברגלס מפותח במיוחד עם מבנה מחוזק כפול. Gyros Fiber Disk HT Multi-Set הוא חובה עבור אנשי מקצוע ותחביבים המחפשים את האביזרים הטובים ביותר של DREMEL ואביזרי כלי רוטרי בעלי המותג העליון. חוזק מתיחה גבוה - דיסקי חיתוך גירוס HT מיני נועדו לחתוך את כל הפלדות המוקשות והמרוככות, סגסוגות הפלדה, ברונזה קשה ומתכות. מכיוון שהשוחקים תואמים בצורה מושלמת את החומרים שנחתכים, פעולת החיתוך עדיפה. LT מייצג חוזק נמוך, הכולל חומרים כמו עץ, פלסטיק, אבן, קרמיקה, אלומיניום, נחושת, פליז וזכוכית. ST עבור חומרי חוזק מתוח-על כמו אל חלד וטיטניום. עובד עם מגוון כלים - דיסקי חיתוך אלה תואמים למגוון רחב של מכשירי חיתוך סיבוביים, כולל כלי דרמל, מקדחות חשמליות, מטחנות תלויות וכן הלאה, מה שהופך אותם לחותך הסיבוב האידיאלי. השימוש עם Gyros נירוסטה מנדל SKU 40-00470 תואם. לבטיחותך - השתמש תמיד בחיתוך דיסקים עם מגן הבטיחות של Gyrosguard SKU 50-25010. חבילת ערך רב-מוגדרת-רב-חבילה זו של דיסקים חתוכים קטנים מכילה 12 גלגלי חיתוך באיכות גבוהה בקוטר 1/2 אינץ 'וקוטר 1/32 אינץ' עם חור מרכזי של 1/8 אינץ ', עם מהירות מקסימאלית של 45,000 סל"ד וכוללת 2 מכונות נירוסטה ספציפיות לגודל. אביזר כלי סיבוב חובה לכל צרכי החיתוך והטחינה שלך. חתכים יעילים וחלקים-דיסק סיבי ג'ירוס, גלגלי חתך מחוזקים בפיברגלס שרף נועדו לחתוך חומרי חוזק מתיחה גבוהה בצורה נקייה. דיסקי חיתוך דיסק סיבים אלה מושלמים לייצור מקצועי, מסחרי ו- DIY בגלל ייצור החום המינימלי שלהם וקו החיתוך הדק שלהם. הם מיוצרים בארצות הברית ויש להם מהירות מקסימאלית של 45,000 סל"ד. מחוזק כפול, איכותי-דיסקי החיתוך שלנו הם בעלי יעילות עבודה גבוהה, חוזק ללא תחרות וגמישות, והם ארוכי טווח ועמידות בפני פריצה בזכות שוחק פיברגלס מפותח במיוחד עם מבנה מחוזק כפול.

מאפיינים

מוצרים בקטגוריה