.

.

צורת מברשת אסלה צורה מברשת אסלה סיליקון עם מחזיק סט לחדר אמבטיה בית קערת מטבח קערת מטבח ניקוי מחזיק מברשת שירותים

צורת מברשת אסלה צורה מברשת אסלה סיליקון עם מחזיק סט לחדר אמבטיה בית קערת מטבח קערת מטבח ניקוי מחזיק מברשת שירותים

ILS 42.40

כמות
במלאי

חזק וצפוף, לא יגרד את החרסינה הסר כתמים במרץ ולעזור לך לנקות בקלות את האמבטיה. הידית הארוכה הארגונומית מספקת ניקוי היגייני נוח ומהיר. ניקוי מהיר ויעיל, אתה יכול לנקות בקלות וביסודיות את המקומות הקשים להגיע אליהם ומתחת לשפה. אחסון קומפקטי ומעוצב-מברשת אסלה מודרנית נקייה עם מראה בולט מתאים לכל קישוט. העיצוב חסכון בחלל מתאים לאזורי אמבטיה צרים וקל להניח אותו. הבחירה האידיאלית אינה מיועדת רק למשפחות-מברשת שירותים ומחזיק זה מושלמת למשפחות, דירות, מעונות, בקתות, קרוואנים וחניכים. חזק וצפוף, לא יגרד את החרסינה. הסר כתמים במרץ ולעזור לך לנקות בקלות את האמבטיה. הידית הארוכה הארגונומית מספקת ניקוי היגייני נוח ומהיר. ניקוי מהיר ויעיל, אתה יכול לנקות בקלות וביסודיות את המקומות הקשים להגיע אליהם ומתחת לשפה. אחסון קומפקטי ומעוצב-מברשת אסלה מודרנית נקייה עם מראה בולט מתאים לכל קישוט. העיצוב חסכון בחלל מתאים לאזורי אמבטיה צרים וקל להניח אותו. הבחירה האידיאלית אינה מיועדת רק למשפחות-מברשת שירותים ומחזיק זה מושלמת למשפחות, דירות, מעונות, בקתות, קרוואנים וחניכים. קוססטליות בחנות שלנו! מברשת האסלה מאמצת עיצוב ידית ארגונומית, שהוא קל ונוח להחזיק, והיא מאוד חוסכת בעבודה בעת ניקוי השירותים. ספציפיה : שימוש : חומר טואלט : סיליקון אבק כלול : 1*מברשת שירותים : *בגלל השירותים ההבדל בין צגים שונים, התמונות עשויות שלא לשקף את הצבע בפועל של הפריט.*השווה את גדלי הפרטים עם שלך, אנא אפשר שגיאה של 1-3 ס"מ, בגלל מדידה ידנית. תודה על ההבנות שלך. שירות מכירות מכירות : אם יש לך שאלות, אנא שלח לנו דוא"ל, אנו נשיב לך תוך 24 שעות ונספק לך את הפיתרון הטוב ביותר.

מאפיינים

Usage:
Toilet
Material:
SILICONE
Package Included:
1*Toilet brush:
Note:
*Due to the difference between different monitors, the pictures may not reflect the actual color of the item.:
*Compare the detail sizes with yours, please allow 1-3cm error, due to manual measurement. Thanks for your understandings.:
After-sales service:
If you have any questions, please send us an email, we will reply to you within 24 hours and provide you with the best solution. :

מוצרים בקטגוריה