.

.

ערכת חבלים נגד טיפות, חבל הצלה עצמאי של 330 קילוגרמים חסימת עצר נופלים בלוק אינרציה סליל בטיחות כבלים הגנה

ערכת חבלים נגד טיפות, חבל הצלה עצמאי של 330 קילוגרמים חסימת עצר נופלים בלוק אינרציה סליל בטיחות כבלים הגנה

ILS 18.80

כמות
במלאי

1 מבנה נעילה מכופף : מכשירי הגנת הסתיו, מערכת בלמי דיסק כפולה אנטי-מחסנית, שעוצרים מייד נפילה בתוך כמה סנטימטרים, נעילה יציבה, בטוחה ואמינה. עומס מקסימום הנושא 150 ק"ג. חוזר הצלה חוזר בו : בטוח ואמין יכול במהירות לבלום ולנעול חפצים נופלים במרחק מוגבל המופעל במהלך נפילה כדי להפחית את ההאצה, כוחות ההשפעה ולמזער הפציעה. תכנון בטיחות מיוחד : מגביל סתיו אישי יש כבילה מסוג D סגסוגת D, יכולת נשיאה גבוהה. ז'קט PVC עמיד בלאי מפחית את הבלאי בין החבל לבין הוו. המכשיר נגד טיפה מאמצת כרית עור נגד התנגשות כדי להפחית את הנזק של חבל חוט הפלדה לקליפה כאשר הוא חוזר במהירות. קו גלים : באמצעות חבל תיל בדרגה תעופה, גדילים מרובים עם כוח משיכה, תוך חיפוש יעיל של הלחץ על גוף האדם, עמיד בפני שחיקה ועמיד במיוחד קו אורך החיים של שדה נוסף, העיצוב הנשלף מספק חופש תנועה. שרך ההגנה על הסתיו יכול לשמש לפעולות בגובה גבוה כמו תחזוקת בנייה, מנופי מגדל, התקנת מעלית, ריתוך מתכת, הרכבת גשר, חצובות תעשייתיות, חשמל ובניית גגות. תיאור המוצר : הפרש מהירות נטייה נגד המכשירים נגד מכשירים נגד מכשירים לנעילה עצמית מכשיר הגנה מפני נפילה בגובה גבוה מנחות איטיות מפרט Device Product מפרט : חומר חבל : אורך רופרה חוט : , 5 M, 7 M, 10 M, 15 M, 20 M, 30 MLOAD נושא : 150kgfunction : הפרש מהירות טלסקופית אנטי-פלאסקופ של יישום : מתאים לעבודה אווירית, התקנת ותחזוקה של ציוד, הפעלת קיר חיצונית/הערות לשימוש : 1. לפני השימוש במכשיר האנטי-נשמט, בדוק את חבל החוט ואת המראה, ונסה לנעול אותו למשך 2-3 פעמים (שיטת נעילת הניסוי : משוך את חבל הבטיחות במהירות רגילה אמור להשמיע צליל "לחץ, לחץ"; משוך את חבל תיל חזק, הוא אמור להיות מסוגל לנעול. יש לשחזר אוטומטית את חבל התיל למכשיר כשאתה משחרר. אם המצב לעיל לא מתרחש, אנא הפסק להשתמש בו מייד. בעת שימוש במכשיר האנטי-נשמט להפעלת הפעלות, באופן עקרוני, הנטייה לא צריכה לעלות על 30 מעלות, ויש לקחת בחשבון אם מכשיר כף היד יכול להגיע לאובייקטים שמסביב אם הוא מעל 30 ° . חלקי המפתח של ההילוך נגד טיפות טופלו בטיפולים מיוחדים כמו עמידות בלאי ועמידות בפני קורוזיה, ונמצאו באגים בקפדנות. לא נדרש חומר סיכה במהלך השימוש.

מאפיינים

Rope Material:
Wire Rope
Rope Length:
, 5m, 7m, 10m, 15m, 20m, 30m
Load Bearing:
150kg
Function:
Telescopic Speed Difference Anti-Fall
Scope Of Application:
Suitable For Aerial Work, Equipment Installation And Maintenance, Exterior Wall Operation
Precautions/Notes For Use:
1. Before Using The Anti-Dropping Device, Check The Wire Rope And Appearance, And Try To Lock It For 2-3 Times (Trial Lock Method:
Pull The Safety Rope At A Normal Speed Should Make A Click, Click Sound; Pull The Wire Rope Hard, It Should Be Able To Locked. The Wire Rope Should Be Automatically Recovered Into The Device When You Let Go. If The Above Situation Does Not Occur, Please Stop Using It Immediately.)
2. When Using The Anti-Dropping Device For Tilting Operations, In Principle, The Inclination Should Not Exceed 30°, And It Must Be Considered Whether The Handheld Device Can Reach The Surrounding Objects If It Is Above 30°.:
3. The Key Parts Of The Anti-Drop Gear Have Been Treated With Special Treatments Such As Wear Resistance And Corrosion Resistance, And Have Been Rigorously Debugged. No Lubricant Is Required During Use.:
Package List:
1×Self Retracting Lifeline :

מוצרים בקטגוריה