.

.

קטן כספות לבית אישי בטוח קבינט כספות בטוח ולנעול תיבה עם לוח מקשים בטוח טביעת אצבע

קטן כספות לבית אישי בטוח קבינט כספות בטוח ולנעול תיבה עם לוח מקשים בטוח טביעת אצבע

ILS 2.67

כמות
במלאי

זה יכול להיות מותקן על הקיר שלך,הוא כולל מראש קדח הרכבה חורים וכולל את הרכבה חומרה כדי להתקין אותו בתוך ארון, מוטבע על קיר, מדף;את פני השטח של התיבה הוא עשוי מפוחם אבקה, לא חלודה,אשר הוא חלק ויפה עשוי מאוד עמיד עבה פלדה,מודגש עבה מוצק מנעול בר;את שלוש קומות חלל עיצוב, באמצע הוא מגירה נפרדת כדי להגן על שלך ביותר פרטי דברים. מתכוונן מחיצה, באופן מלא עטוף עור מפוצל בכספת כדי להגן על שלך ביותר יקר ועדין פריטים מפני סריטות;מעובה מוצק דלת פנל, לייזר משולב חיתוך מיקרו-דלת תפר, גבוהה נגד גניבה מקדם; נשלף נייד גלגלים עבור קל בטוח תנועה. את דיגיטלי בטוח יכול בנוחות להיות מנוצל בבית שלך, משרד או מלון ויכול גם לקחת יחד עבור המכונית שלך או מלון במהלך נסיעות. מפרט : שם : ארון בטוחחומר : פחמן נמוך צפיפות גבוהה סגסוגת פלדהמשקל : 55 קגסוג בטוח : טביעות אצבע בטוחסוג בטוח : כספותדלת סגנון : דלת אחת1.הכספת הביומטרית / טביעות אצבע נועדה לספק מיקום מסוגנן ומאובטח לאחסון מזומנים ודברי ערך. מנעולים מיועדים לשימוש ביתי או עסקי.אם אינך רוצה להשתמש במנעול טביעות אצבע, הכספת מצוידת גם במקלדת אלקטרונית רזרבית. אם תשכח את הסיסמה שלך, יהיו לך גם שני מפתחות. הכספות נקדחו מראש להתקנת קיר או רצפה.ועם מחיצות, אתה יכול לארגן טוב יותר את התוכן שלך. הכספות עשויות באיכות גבוהה שריטה עמיד ואנטי מאכל צבע.חבילה כוללת : 1 איקס כספת.

מאפיינים

Name:
Safe Cabinet
Material:
low carbon high density alloy steel
Weight:
55kg
Safe type:
fingerprint safes
Type of safe:
safes
Door style:
single door
1.The Biometric/Fingerprint Safe Deposit Box is designed to provide a stylish and secure location for storing cash and valuables. Locks are designed for home or business use. :
2.If you don't want to use a fingerprint lock, the safe is also equipped with a spare electronic keyboard. If you forget your password, you will also have two keys. The safes are pre-drilled for wall or floor installation. :
3.And with partitions, you can better organize your content. The safes are made of high quality scratch-resistant and anti-corrosive paint.:
Package includes:
1 x Safe Box :

מוצרים בקטגוריה