.

.

סורק מסמכים נייד משנת 1000, פונקציית זיהוי טקסט סורק מסמכים סורקי מחשב תומך בהקלטת וידאו ווידאו בשידור חי

סורק מסמכים נייד משנת 1000, פונקציית זיהוי טקסט סורק מסמכים סורקי מחשב תומך בהקלטת וידאו ווידאו בשידור חי

ILS 34.30

כמות
במלאי

יישומים עבור חלונות בלבד : מצלמת המסמך פועלת עבור חלונות בלבד ומסוגלת לסרוק אוטומטית אצווה עם הפיכת דפים ידנית בלבד וסריקה רציפה לתמונות תומך במסמכי טקסט בפורמט א3 או א4. הקרנה והקלטת וידאו : לתפוס וידאו, להציג אותו בזמן אמת, ולפתוח דרכים קלות לשתף ולתקשר. תומך בשידור חי וידאו והקלטת וידאו ללמידה מרחוק והוראה מקוונת, כגון יצירת תווים, הוראה ופגישות עסקיות. עם תיקון אוטומטי : סורק מסמכים מצויד בטכנולוגיה העדכנית ביותר לשימוש קל עם תיקון אוטומטי מפתח אחד. תיקון מסך אינטליגנטי גם אם המסך מוטה. באופן אוטומטי יוצר את התמונה בשנייה אחת כדי לשפר את יעילות עבודה. מצלמה ונורית : סורק מצלמות מסמכים עם חיישן 10 מגה פיקסל כדי לתפוס תמונות בזמן אמת בצורה ברורה יותר. עם מצלמה משנית של 2 מגה פיקסל עם תאורת לד מובנית לכיסוי אחיד ואור מילוי אינטליגנטי לסביבות כהות ומוארות. פונקציית זיהוי טקסט : סורק מסמכים תקורה משתמש בטכנולוגיית אוקרי כדי להמיר תמונות מסמכים שנתפסו ישירות לטקסט עם שיעור זיהוי של 98 אחוזים או יותר. תומך בריבוי שפות, סמל ומספר זיהוי וניתן לייצא לקבצים הניתנים לעריכה כגון מילה או טקסט. מפרט : סוג פריט : סורק מסמכים חומר : סגסוגת אלומיניום, פלסטיק דגם : מ1000 צבע : שחור כסוף פיקסלים של מצלמה ראשית : 10 מגה פיקסל רזולוציית מצלמה ראשית : 3672 על 2856 פיקסלים של מצלמת משנה : 2.0 מגה פיקסל רזולוציית מצלמת משנה : 1600 על 1200 פורמט תמיכה : א3, א4 צבע תמונה : 24 סיביות ממשק : יו אס בי 2.0 מהירות סריקה : בערך 1 מצב זום שני : פוקוס אוטומטי פורמט תמונה : ג 'יפ, גיף, ב. סוג סריקה : מסמכים, קבלות, תעודות זהות, פתקים, ספרים, חפצים תלת מימדיים וכו'. בקרת תמונה : התאמת בהירות, התאמת רוויה, התאמת ערך חשיפה, התאמת חדות, התאמת צבע, שליטה, וכו'. תכונות אחרות : ארכיון צילומים מחדש, זיהוי ברקוד, זיהוי תמונות, מיזוג תמונות כפול מזהה, הקלטת וידאו וכו'. רשימת חבילה : 1 סורק מסמכים;1 בסיס מיקום; 1 כבל העברת נתונים; 1 דיסק הערה : המוצר אינו מגיע עם מדריך נייר, עם מדריך אלקטרוני באנגלית, בדיסק הנלווה, אנא בדוק את עצמך.

מאפיינים

Item Type:
Document Scanner
Material:
Aluminum Alloy, Plastic
Model:
M1000S
Color:
Silver Black
Main Camera Pixels:
10MP
Main Camera Resolution:
3672 x 2856
Sub Camera Pixels:
2.0MP
Sub Camera Resolution:
1600 x 1200
Support Format:
A3, A4
Image Color:
24 Bit
Interface:
USB2.0
Scanning Speed:
About 1 Second
Zoom Mode:
Auto Focus
Image Format:
JPEG, GIF, BMP, TIF, PDF, etc.
Scanning Type:
Documents, Receipts, ID Cards, Notes, Books, Three Dimensional Objects, etc.
Image Control:
Brightness Adjustment, Saturation Adjustment, Exposure Value Adjustment, Sharpness Adjustment, Color Adjustment, Gain Control, etc.
Other Features:
Re Shoot Archive, Barcode Recognition, OCR Recognition, ID Double Image Merge, Video Recording, etc.
Package List:
1 x Document Scanner;1 x Positioning Base;1 x USB Data Transfer Cable;1 x USB Disk:
Note:
The product does not come with a paper manual, with English electronic manual, in the accompanying U disk, please check yourself. :

מוצרים בקטגוריה