.

.

אחסון מתלה מלון ניקוי עגלת תכליתי כביסה עגלת ניקוי כלי עגלה עמיד למים אשפה תיק מתקפל גדול קיבולת עם מכסה קניון, אפור

אחסון מתלה מלון ניקוי עגלת תכליתי כביסה עגלת ניקוי כלי עגלה עמיד למים אשפה תיק מתקפל גדול קיבולת עם מכסה קניון, אפור

ILS 673.80

כמות
במלאי

פשוט : בשל גודל גדול של הרכב, אנחנו יכולים להעביר ולפרק אותו יהיה עליך להתקין אותו בעצמך לאחר שקבל את הסחורה. האולם, המסדרון והמעלית אינם חסומים. שקט : מכונית השירות משתמשת בגלגלי גומי כדי להפחית ביעילות את הרעש שנוצר בעת דחיפה, לכבות את הניקוי, למנוע הפרעה לאחרים ולשפר את יעילות הניקוי. גדול קיבולת : את ניקוי רכב יש מקרה עמיד למים ואחסון פלטפורמת כדי לספק יותר ניקוי כלים; את גדול קיבולת אשפה תיק יכול להחזיק יותר אשפה. ייחודי : את ייחודי 3-שכבה סוגר עיצוב מספק אחד-להפסיק ניקוי שירות עבור ניקוי צוות, כלי אחסון והובלה, ופסולת אחסון. היגיינה : הוא עשוי מפלסטיק איכותי, בטוח וידידותי לסביבה, לא רעיל ולא מזיק, וניתן להשתמש בו לאורך זמן. את סוגר עושה את ניקוי רכב יותר יציב, עם כיסוי עיצוב, וזה הוא בטוח ויציב. פירוט מפרט המוצר : גודל : 110 על 50 סנטימטר (43.69 אינץ') שם : ניקוי אשפה רב תכליתי סגנון אחורי : כיסוי תיק צבע : אפור כחול מספר קומות : 3 שכבות חומר : פלסטיק טכני + שקית אשפה רולר : גליל גומי התקנה : הרכבה, נשלפת וניתנת להזזה תכונות : מעקה בטיחות, משענות יד שכיבות משיכה, חיסכון בזמן ומאמצקיבולת : 60 ק ג יישום : בתי מלון, קניונים, מסעדות, בתי חולים וכו'.כולל : עגלה על מסגרת חומר עמידה 1 מונעת סדקים, שבבים וקורוזיה וניתן להשתמש בה בכל סביבה לפרקי זמן ממושכים. זה ניקוי כלי הוא מושלם עבור הבית שלך, אבל חזק מספיק עבור עסקים.הנחיהבשל מדידה ידנית, המוצר המוגמר בדרך כלל יש 1-2 שגיאת סנטימטר. בבקשה תבין את זה.אנו מוכרים ישירות מיצרנים ושואפים לספק ללקוחותינו את המוצרים האיכותיים במחיר הנמוך ביותר.אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו. אם אתה מרוצה עם המוצרים והשירותים שלנו, אנא תן לנו חמישה כוכבים דירוג.

מאפיינים

Size:
110x50cm (43.31x19.69inch):
Name:
Multi-function garbage cleaning hine
Style:
bag cover
Color:
blue gray
Number of floors:
3 layers
Material:
technical plastic + garbage bag
Roller:
rubber roller
Installation:
assembly, removable and movable
Features:
safety railing, push-pull armrests, saving time and effort
Capacity:
60kg
Application:
hotels, shopping malls, restaurants, hospitals, etc.
Includes:
Cart x 1
Sturdy material frame prevents cracks, chips and corrosion and can be used in any environment for extended periods of time. This cleaning tool is perfect for your home, but powerful enough for business.:
Prompt:
Due to manual measurement, the finished product usually has 1-2cm error. Please understand that.:
We sell directly from manufacturers and strive to provide our customers with the quality products at the lowest price.:
If you have any questions, please do not hesitate to contact us. If you are satisfied with our products and services, please give us a five-star rating. :

מוצרים בקטגוריה