.

.

ממיר פלט קו שאנריה, ממיר קו תדר קול מעגל IC 2 ב -4 Out DC12V הימנעות מרעש לרכב

ממיר פלט קו שאנריה, ממיר קו תדר קול מעגל IC 2 ב -4 Out DC12V הימנעות מרעש לרכב

ILS 0.67

כמות
במלאי

מעגל IC : ממיר תדר הקול המכונית משתמש במעגל IC מדויק כדי לשמור על המאפיינים המקוריים של האות במידה רבה, ולהימנע מעיוות גבוה הנגרם כתוצאה מהמרת האות הימנעות מרעש : ממיר תדר הקול של המכונית מציג מעגל עיבוד כוח ייחודי, אספקת החשמל יציבה ואמינה יותר ונמנעת רעש. פונקציית REM : לממיר זה יש גם פוטנציומטר ייחודי לשליטה על רמת אות הפלט של הערוצים הקדמיים והאחוריים ופונקציה פלט מתח (REM) כדי לשלוט על מתג מגבר החשמל. פונקציה עיקרית : ממיר תדר הקול של המכונית יכול לממש המרה בתדר גבוה לתדר קול נמוך, 2 IN ו- 4 OUT, המשמש בעיקר להמרת נתוני מוסיקה. מתח עבודה : ממיר תדר קול המכונית עשוי מסגסוגת אלומיניום, העמידה בלבוש ועמידה. מתח העבודה הוא DC12 V, וזרם ההפעלה הוא 60 A. מעגל IC : ממיר תדר הקול של המכונית משתמש במעגל IC מדויק כדי לשמור על המאפיינים המקוריים של האות במידה רבה, ולהימנע מעיוות גבוה הנגרם כתוצאה מהמרת האות 2. הימנעות מרעש : לממיר תדר הקול של המכונית מוצג מעגל עיבוד כוח ייחודי, אספקת החשמל יציבה ואמינה יותר, ונמנע רעש 3. פונקציית REM : לממיר זה יש גם פוטנציומטר ייחודי לשליטה על רמת אות הפלט של הערוצים הקדמיים והאחוריים ופונקציה פלט מתח (REM) כדי לשלוט על מתג מגבר ההספק 4. פונקציה עיקרית : ממיר תדר הקול של המכונית יכול לממש המרה בתדר גבוה לתדר קול נמוך, 2 IN ו- 4 OUT, המשמש בעיקר להמרת נתוני מוסיקה 5. מתח עבודה : ממיר תדר קול המכונית עשוי מסגסוגת אלומיניום, העמידה בלבוש ועמידה. מתח העבודה הוא DC12 V, וזרם ההפעלה הוא 60 AHOW לשימוש : שינויי צליל לרכב המפרט : סוג פריט : פלט קו מנסח טרמנטרי : אלומיניום סגסוגת תוצרת שימוש : תדר קול גבוה לתדר קול נמוך, 2 פנימה ו -4 החוצה, משמש בעיקר לנתוני מוסיקה נתוני מוסיקה תפקוד המרה : תדר קול תדר גבוה בתדר נמוך בתדר נמוך מתח פילטרינג : DC12 V כוח כיבוי זרם : 60 פיקוד גודל : בערך.5 x 3 x 9 ס"מ / 5.5 רשימת חריץ : 1 x ממיר פלט קו קו חוטית פוטנציומטר מוגדר בשעה 9. באופן כללי, נסו להימנע מהתאמת הנפח גבוהה יותר ממיקום המרכז. אם אתה מרגיש שהנפח עדיין לא מספיק סונורי, אתה יכול להגדיל אותו על ידי התאמת הנפח במגבר הכוח. תחת נסיבות רגילות, ממיר זה i.

מאפיינים

Item Type:
 Line Output Converter
Material:
Aluminum Alloy
Product Use:
High Voice Frequency to Low Voice Frequency, 2 in and 4 Out, Mainly Used for Music Data Conversion
Function:
Voice Frequency High Frequency Low Frequency Filter
Working Voltage:
DC12V
Power Off Current:
60A
Product Size:
Approx. 14.5 x 3 x 9cm / 5.7 x 1.2 x 3.5in
Package List:
1 x Line Output Converter:
1 x Wiring:
Note:
After Connecting the Wires According to the Wiring Diagram, Please Check That They Are Correct Before Turning on the Power.:
The Factory Setting of the Volume Potentiometer is Set at 9 O'clock. in General, Try to Avoid Adjusting the Volume Higher Than the Center Position. if You Feel That the Volume is Still Not Sonorous Enough, You Can Increase It by Adjusting the Volume on the Power Amplifier.:
Under Normal Circumstances, This Converter i:

מוצרים בקטגוריה