.

.

מדרגות לילדים דמי ניילון נטו בטיחות ילדים רשת חתול רשת מטען כיסוי אנטי-טיפה נטו מרפסת מדרגות מדרגות נטו חבל 6 ממ רשת 10 סמ)

מדרגות לילדים דמי ניילון נטו בטיחות ילדים רשת חתול רשת מטען כיסוי אנטי-טיפה נטו מרפסת מדרגות מדרגות נטו חבל 6 ממ רשת 10 סמ)

ILS 45.20

כמות
במלאי

חומר משתלב מגן : הוא מאמצ את הספינינג חסר הקשר ללא קשר של המחט הכפולה מבנה חבלים קלוע ונטול קשר עמיד יותר בלאי מאשר סוגים מתפתלים וסרוגים סטנדרטיים. טיפול מתקדם ב- UV מגן על הרשת מפני השמש. שימוש ברשת החתולים : ילדים רבים נופלים מהבניין. נודיע כי בטיחות הילד אינה מוזנחת. זה יכול לשמש גם כרשת חתולים להגנה על חיות מחמד קטנות מפני נפילה. גודל רשת בטיחות : החבל בעובי 6 מ"מ וקוטר הרשת הוא 10 ס"מ. הבה נגן על בטיחותם של ילדים. מאפייני חבל אביב : חומר רך, רשת קלה, עיוות רב שכבתי ואש, חיווט עדין, ביצוע משובח; קרם הגנה בטמפרטורה גבוהה, אטום למים; קווים ברורים, לא החלקה, עמידים בפני שחיקה. סצנת רשת דקורטיבית : מתאימה למדרגות, מרפסות, קישוטים, בגדים תלויים, קירות צילום, גני ילדים, גדרות אצטדיון, רשתות תקרה, רשתות הגנת יבול ומטרות רבות אחרות. ברוך הבא לחנות שלי, אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלי! זו מתנה נהדרת וזה ישמח את ילדכם מאוד. אתה יכול להתקין אותו בכל מקום חופשי על הנהר, בהרים, ביער ובחוץ. זה מביא לך כיף בלתי מוגבל. אנו מספקים לך מגוון מוצרים מעודנים לבחירה. מצפה להזמנתך! לבטיחות ילדיכם, על הורים יקרים להתקין רשת ביטחון לילדיהם, זהו בן זוג טוב להגן על ילדיהם. גודל נטו נופל : 1x1 m, 1x2 m, 1x3 m, 1x4 m, 1x5 m, 1x6 m, 2x2 m, 2x3 m, 2x4 m, 2x6 m, 3x3 m, 3x4 m, 3x5 m, 3x6 m, 4x4 m, 5x5 מטרים נטו מתאים לשימוש בחוץ : ניתן להשתמש בו בכל מקום בתוך הבית, או שניתן לחתוך אותו לצורה ולגודל הנדרשים מבלי להשפיע על עמידות הרשת. טיפ : בדוק את רשת הבטיחות באופן קבוע כדי למנוע סיכוני בטיחות הנגרמים על ידי גורמים חיצוניים או אנושיים שונים, והחליפו אותו בזמן כדי להגן על הבטיחות האישית של ילדים. ★ אריזת מוצרים : חבל בטיחות ילדים נטו ★ זמן המסירה של רשת ההגנה הוא 7-25 יום. אם לא קיבלת את הסחורה במשך יותר משלושים יום, אנא צור איתנו קשר באמצעות דואר אלקטרוני. ★ גודל תיאור : רשת המגן נמדדת ביד. יתכן שיש שגיאה של 1-2 ס"מ. אנא עיין באובייקט שהתקבל בפועל.

מאפיינים

מוצרים בקטגוריה