.

.

שסתום C02 מכונת חיתוך שמאי זרבובית ראש חריטה לחריטה לרכיבים אלקטרוניים לחומרים

שסתום C02 מכונת חיתוך שמאי זרבובית ראש חריטה לחריטה לרכיבים אלקטרוניים לחומרים

ILS 95.30

כמות
במלאי

אטום ואטום, ניתן להכניס את הצינור ולהסיר אותו לעתים קרובות מאוד עם כמויות גז מתכווננות, אתה יכול לבחור את כמויות הגז המתאימות ביותר. על ידי הברגה על הראש, הכנס את הצינור המחובר למשאבה או למדחס. בעת חיתוך חומרים דליקים כמו עור ועץ, הגדלת כמות הגז יכולה להגביר את מהירות החיתוך, למנוע אש ולשפר את איכות המשטח החתוך. הזרבובית עשויה מחומר פרימיום, עמיד ובעל חיי שירות ארוכים. אטום ואטום, ניתן להכניס את הצינור ולהסיר אותו לעתים קרובות מאוד. עם כמויות גז מתכווננות, אתה יכול לבחור את כמויות הגז המתאימות ביותר. על ידי הברגה על הראש, הכנס את הצינור המחובר למשאבה או למדחס. בעת חיתוך חומרים דליקים כמו עור ועץ, הגדלת כמות הגז יכולה להגביר את מהירות החיתוך, למנוע אש ולשפר את איכות המשטח החתוך. הזרבובית עשויה מחומר פרימיום, עמיד ובעל חיי שירות ארוכים. מאפיינים : אטומים ואטומים, ניתן להכניס את הצינור ולהסיר אותו לעתים קרובות מאוד. עם כמויות גז מתכווננות, אתה יכול לבחור את כמויות הגז המתאימות ביותר. על ידי הברגה על הראש, הכנס את הצינור המחובר למשאבה או למדחס. בעת חיתוך חומרים דליקים כמו עור ועץ, הגדלת כמות הגז יכולה להגביר את מהירות החיתוך, למנוע אש ולשפר את איכות המשטח החתוך. הזרבובית עשויה מחומר פרימיום, עמיד ובעל חיי שירות ארוכים. מפרט : חומר : פליז+סט פלסטיק סוג : צינור אוויר 6 מ"מ; חוט DIA.7; צינור אוויר לא ניתן להתאמה/אוויר 6 מ"מ; חוט M5; צינור אוויר/אוויר 6 מ"מ; חוט M6; צינור אוויר מתכוונן 6 מ"מ; חוט DIA.7; צינור אוויר מתכוונן 8 מ"מ; חוט 9.7; רשימת חבילה מתכווננת (אופציונלית) : 1*מכונת לייזר גז לייזר Valvenote : למנוע את כניסתו של העשן לראש במהלך העיבוד ולזהום את המראה המתמקדת. אחרת, מראה המיקוד נמרחת, היא חמה וקל להתפרץ. לכן, אם הזרבובית חסומה או דולפת, יש להחליף אותו מייד.

מאפיינים

Material:
Brass+Plastic
Set Type:
Air Pipe 6mm;Thread Dia.9.7; Unadjustable /Air Pipe 6mm;Thread M5;Adjustable/Air Pipe 6mm;Thread M6;Adjustable/Air Pipe 6mm;Thread Dia.9.7;Adjustable/Air Pipe 8mm;Thread 9.7;Adjustable(Optional)
Package List:
1*Laser Machine Gas Valve:
Note:
Prevent the smoke from entering the head during processing and contaminate the focusing mirror. Otherwise, the focusing mirror is smeared, it is hot and it is easy to burst. Therefore, if the nozzle is blocked or leaking, it should be replaced immediately.:

מוצרים בקטגוריה