.

.

7 יום, לחות עמיד גדול יומי גלולת מקרי גלולות / ויטמין / דגים שמן / תוספי-קשת צבעים

7 יום, לחות עמיד גדול יומי גלולת מקרי גלולות / ויטמין / דגים שמן / תוספי-קשת צבעים

ILS 0.33

כמות
במלאי

מזון כיתה פלסטיק, תאים נפרדים נבנה עם עמיד יצוק ללא חומרים, הוא בטוח לשימוש רפואיתאים גדולים כדי לספק מספיק מקום עבור כל תרופות, נהדר עבור חנות אחד-שבוע תוסף או תרופות.תאים יומיים מחולקים בבוקר, בצהריים, בלילה, הם מודפסים עם סמלים פשוטים המייצגים 3 פעמים ביום כדי להזכיר לך לקחת גלולה בזמן כדי לנהל במדויק את הבריאות שלך. תיבת הגלולה היא פשוטה אך שימושית, מושלמת עבור אדם שצריך לקחת גלולות פעמים שונות של היום, גם תזכורת אם הם דילגו על מנה, מאוד ממליץ לאנשים לקחת כמה תרופות ביום בזמנים שונים. אתה תאהב את הפונקציונליות של להיות מסוגל לקחת גלולות היומי שלך איתך כאשר אתה נוסע, עובד, או על בית הספר!. בנפרד מופרד גלולת מקרה,זה גלולת תיבת יש 7 נשלף קופסות וכל תיבת יש 3 נפרד מעוקב תאים, משטח חלק רגיל לספוג כל שאריות, אשר ימנע ערבוב לשעבר גלולות שאריות כדי הנוכחי גלולות וקל לניקוי. אבזם אטום מגן מפני לחות ומגן pills.No דאגות על זבל לא רצוי של גלולות שנמצאו על ידי חיות מחמד וילדים למגע הקל ביותר שלך לא מכוון או מקרי. המכסה אינו פתוח באופן אוטומטי ברגע זה הוא סגור כדי למנוע גלולות מלשפוך החוצה. תיאור : יצירתי 7 קשת פילבוקס, 21 חבילות הם יותר ללא דאגות.עבה ועמיד, בריא חומר, שאינו רעיל וחסר טעם, קשת צבע, אבטחת איכות.מפרט : חומר : עמ חומרגודל : 10.4*8 "משקל : 203 גרםקיבולת : 5 מ" לצבעצבע : צבעוני (כפי שמוצג)אחסון סצנה : מחקר, שולחן, חדר שינה, מגירה, סלון, לסחובמפרט : זה מכיל 7 שקוף קטן רפואת קופסות, אשר הם נוח לאחסון את תרופות צורך עבור שבוע אחד.כל גלולה קטנה ניתן לקחת בנפרד, אטום, ואת התרופה נשמרת במגע עם האוויר כדי להגן על הגלולה.את שקוף חיצוני תיבת לחלוטין חנויות את קטן גלולת תיבה, אשר יכול להיות לשים לתוך תרמיל או מזוודה, אשר הוא נוח ליציאה.התבנית משמשת להצגת זמן התרופות המוקדמות, האמצעיות והמאוחרות, הנוחה לזיהוי ובריאה יותר time.It מיוצר עם חומרי גלם עמ ' בדרגת מזון וניתן להשתמש בו בביטחון.חבילה כללה : 1 * 21 ערכת רשת.

מאפיינים

Material:
PP material
Size:
10.5*3.5*20.3 cm/4.1*1.4*8
Weight:
203 g
Capacity:
5 ml
Color:
colorful (as shown)
Storage scene:
study, table, bedroom, drawer, living room, carry around
Specifications:
It contains 7 transparent small medicine boxes, which are convenient for storing the medicines needed for one week.:
Each small pill can be taken separately, sealed, and the drug is kept in contact with air to protect the pill.:
The transparent outer box completely stores the small pill box, which can be put into a backpack or a suitcase, which is convenient for going out.:
The pattern is used to present the time of early, middle and late medication, which is convenient for identification and healthier on time.:
It is produced with food grade PP raw materials and can be used with confidence.:
Package Included:
1*21 grid kit:

מוצרים בקטגוריה