.

.

קופסת מוסיקה לקיבואה -קופסת מוסיקה, קופסת מוסיקה מעץ תפאורה מחזיק עיפרון וינטג

קופסת מוסיקה לקיבואה -קופסת מוסיקה, קופסת מוסיקה מעץ תפאורה מחזיק עיפרון וינטג

ILS 2.67

כמות
במלאי

★ כל קופסת מוסיקה קלה ונייד, אתה יכול לשים אותה על היד או בכל מקום ילדים יכולים לעשות זאת בקלות. ★ חומר עץ חוף : מיוצר מעץ אשור פרימיום, בריא וידידותי לסביבה, חזק ועמיד לשימוש. ★ עבודות משובחות : עם עבודות משובחות, יש לה מראה נוח ומראה טוב למראה. ★ קל לשימוש : להתנודד על השעון 3-4 מעגלים מתחת למטה עם מתג מופעל ואז מוזיקה נפלאה יוצאת. ★ קופסאות מוזיקה אלגנטיות : צבע יפהפה ודגני עץ טבעיים הופכים אותו לאלגנטי, מתנה נחמדה לחברים שלך. ★ כל קופסת מוסיקה קלה ונייד, אתה יכול לשים אותה על היד או בכל מקום. ילדים יכולים לעשות זאת בקלות. ★ חומר עץ חוף : מיוצר מעץ אשור פרימיום, בריא וידידותי לסביבה, חזק ועמיד לשימוש. ★ עבודות משובחות : עם עבודות משובחות, יש לה מראה נוח ומראה טוב למראה. ★ קל לשימוש : להתנודד על השעון 3-4 מעגלים מתחת למטה עם מתג מופעל ואז מוזיקה נפלאה יוצאת. ★ קופסאות מוזיקה אלגנטיות : צבע יפהפה ודגני עץ טבעיים הופכים אותו לאלגנטי, מתנה נחמדה לחברים שלך. מתנה מושלמת, ביצוע מושלם עם איכות מעולה. כמתנה ליום הולדת חג המולד של חג המולד. הוא בעל מלאכה לאנוכי ומלאכה של מבטל בית, הוא מקדיש את עצמו לספק את הציוד המטפל הביתי העליון לעם המשותף. אנו לוקחים כל הזמנה ברצינות בזמן שלקוחותינו בוחרים את המוצר שלנו, מכיוון שזה קשור לבריאות המשפחה שלך. זו לא בדיחה, אנחנו יודעים שאתה אוהב את המשפחה שלך מאוד, מכיוון שאתה אבן האחורית למשפחה שלך. מפרט : תנאי : 100% מותג Newmaterial : Beech Woodcolor : מוצג כ- Pity Size : בערך.31 אינפראק רשימת : 1*מוסיקה מעץ בוקס בוקס : 1. המסכים אינם מכוילים זהים, צבע הפריט המוצג בתמונות עשוי להראות מעט שונה מהאובייקט האמיתי. אנא קח את האמיתי כסטנדרט . אנא אפשר שגיאה בגודל 0 ~ 1 אינץ 'עקב מדידה ידנית. תודה על ההבנה שלך. האם יש לך עניין? גלול למעלה ולחץ על כפתור "הוסף לעגלה" עכשיו! תיבת המוזיקה לפסנתר קלאסי יכולה גם להיות תפאורה ממש טובה על השולחן שלך; מתנה מושלמת עבורך ועבור חבריך, במיוחד מאהב.

מאפיינים

Condition:
100% Brand New
Material:
Beech Wood
Color:
Shown as Picture
Size:
approx. 11*13.5cm/4.33*5.31in
Package List:
1 * Wooden Music Box:
Note:
1. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:
2. Please allow 0~1 inch error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
Do You Have Any Interest? Scroll Up And Click The Add to Cart Button NOW!:
Classical piano music box also can be a really good decor on your table; Perfect gift for you and your friends, especially lover. :

מוצרים בקטגוריה