.

.

חבל גרירה, 4 מטר קרוואן מכוניות כבד נגרר גרירת חבל עומס 3 טון ניילון צמה רצועת גרירה עם ווים בטיחות לרוב

חבל גרירה, 4 מטר קרוואן מכוניות כבד נגרר גרירת חבל עומס 3 טון ניילון צמה רצועת גרירה עם ווים בטיחות לרוב

ILS 2.67

כמות
במלאי

【חוזק מעולה】 רצועת הגרירה עשויה מחוט ניילון בעל חוזק גבוה ומגהץ מזויף, מדובר ברצועת גרירה כבדה קיצונית עם עומס של 3 טון, שהיא קומפקטית, נוחה ועמידה בשימוש 【עמידות】 חבל הגרירה מצויד בתבנית ארוגה קלאסית לעמידות נוספת ומגן על קצוות הרצועה מפני שחיקה ולשחק כדי להבטיח אריכות ימים. 【חובה כבדה】 רצועת גרירה חוזק גבוהה זו תעשה עבודה קלה של התאוששותך תקועה או רכב שבור. מספק אורך נחוץ למצבים רבים שיכולים להתעורר תוך כדי לתת לרכב שלך את המרחק הבטוח הדרוש לגרירה. 【מצויד בוו】 כבל הגרירה המוצג עם ווים בטיחותיים משני הצדדים, תוכלו להתאים את הרצועה הזו תוך זמן קצר. ווים הם עם קטעי בטיחות כדי לשמור על עצמם מחוברים בזמן הגרירה. 【שימוש אוניברסלי】】 חבל הגרירה הניתן להנפקה לרוב המכוניות, רכבי שטח, טרקטורונים וכו 'ושימו לב לעומס המוגבל לפני השימוש. Maximum Load Entryply 3 טון. 【חוזק מעולה】 רצועת הגרירה עשויה מחוט ניילון בעל חוזק גבוה ומגהץ מזויף, מדובר ברצועת גרירה כבדה קיצונית עם עומס של 3 טון, שהיא קומפקטית, נוחה ועמידה בשימוש. 【עמידות】 חבל הגרירה מצויד בתבנית ארוגה קלאסית לעמידות נוספת ומגן על קצוות הרצועה מפני שחיקה ולשחק כדי להבטיח אריכות ימים. 【חובה כבדה】 רצועת גרירה חוזק גבוהה זו תעשה עבודה קלה של התאוששותך תקועה או רכב שבור. מספק אורך נחוץ למצבים רבים שיכולים להתעורר תוך כדי לתת לרכב שלך את המרחק הבטוח הדרוש לגרירה. 【מצויד בוו】 כבל הגרירה המוצג עם ווים בטיחותיים משני הצדדים, תוכלו להתאים את הרצועה הזו תוך זמן קצר. ווים הם עם קטעי בטיחות כדי לשמור על עצמם מחוברים בזמן הגרירה. 【שימוש אוניברסלי】】 חבל הגרירה הניתן להנפקה לרוב המכוניות, רכבי שטח, טרקטורונים וכו 'ושימו לב לעומס המוגבל לפני השימוש. Maximum Load Entryply 3 טון. מפרט : תכונות : רצועת הגרירה הזו בעלת חוזק גבוה תעשה עבודה קלה של התאוששותך תקועה או רכב שבור. עשוי חוט ניילון בעל חוזק גבוה ומגהץ מזויף, זהו רצועת גרירה כבדה קיצונית עם עומס של 3 טון, שהיא קומפקטית, נוחה ועמידה בשימוש. מספק אורך נחוץ למצבים רבים שיכולים להתעורר תוך כדי לתת לרכב שלך את המרחק הבטוח הדרוש לגרירה. מוצגים עם ווים בטיחותיים משני הצדדים, תוכלו להתאים את הרצועה הזו תוך זמן קצר.

מאפיינים

Features:
This high strength towing strap will make easy work of recovering you stuck or broke-down vehicle.  :
Made of high-strength nylon wire and forged iron, it is an extreme heavy duty tow strap with 3 ton load, which is compact, convenient and durable in use. :
Provides with needed length for many situations that can arise while give your vehicle with the safe distance needed for the towing. :
Featured with safety hooks on both sides, you can have this strap fitted up in no time. Hooks are with safety clips to keep themselves attached while towing.  :
Suitable for most of cars, SUVs, ATVs, etc. And please note load before using.:
Specifications:
Material:
High-strength nylon wire + forged iron
Main Color:
Orange
. Load:
About 3 Ton / 6613 lb
Length:
Approx. 4 Meters / 13.12ft
Width:
Approx. 4cm / 1.57inch
Weight:
Approx. 360g
Attentions:
 
1. Never use it over the prescribed load. :
2. Don't drag on the rough .:
3. Do not use it in the towing band of the damaged structure.:
4. When towing the car, the trailer should be slow to tighten and drag, never drag rapidly.:
5. You should check it regularly to ensure the normal use of towing band.:
Package Included:
1 * Towing Strap:
Note:
Please allow 0~1 inch error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:

מוצרים בקטגוריה