.

.

Slatiom 12V משאבת אוויר מכונית צמיג כף יד צמיג צמיג צמיג מתאים לרכב מנועי , עם נורית LED

Slatiom 12V משאבת אוויר מכונית צמיג כף יד צמיג צמיג צמיג מתאים לרכב מנועי , עם נורית LED

ILS 18.80

כמות
במלאי

במהירות ונסגרו אוטומטית באופן אוטומטי לחץ הצמיג יכול להיות מוגדר מראש עבור דגם התצוגה הדיגיטלית, אין צורך לצפות במד לחץ הצמיגים, והוא ייפסק אוטומטית לאחר היותו מלא. מצויד בנורות LED בהירות, נוחות לתאורת שטח כהה, שימוש בחירום בלילה. ביצועים יציבים, פיזור חום מהיר, יכולים להפחית את תופעת חום הגוף, להפחית את השימוש ברעש. הכנס את כבל החשמל למצית הסיגריה, ואז התקן את יציאת האינפלציה על זרבובית האוויר הצמיג ולחץ על מתג משאבת האוויר. הכלי הנייד אינו תופס מקום וניתן למקם אותו במכונית, מה שהופך אותו לנוח מאוד לשימוש. במהירות ונסגרו אוטומטית באופן אוטומטי. לחץ הצמיג יכול להיות מוגדר מראש עבור דגם התצוגה הדיגיטלית, אין צורך לצפות במד לחץ הצמיגים, והוא ייפסק אוטומטית לאחר היותו מלא. מצויד בנורות LED בהירות, נוחות לתאורת שטח כהה, שימוש בחירום בלילה. ביצועים יציבים, פיזור חום מהיר, יכולים להפחית את תופעת חום הגוף, להפחית את השימוש ברעש. הכנס את כבל החשמל למצית הסיגריה, ואז התקן את יציאת האינפלציה על זרבובית האוויר הצמיג ולחץ על מתג משאבת האוויר. הכלי הנייד אינו תופס מקום וניתן למקם אותו במכונית, מה שהופך אותו לנוח מאוד לשימוש. מאפיינים : לנפח במהירות ולסגור אוטומטית. לחץ הצמיג יכול להיות מוגדר מראש עבור דגם התצוגה הדיגיטלית, אין צורך לצפות במד לחץ הצמיגים, והוא ייפסק אוטומטית לאחר היותו אורות מלאים. מצויד בפנסי LED בהירים, נוח לתאורת שטח כהה, שימוש בחירום בלילה. ביצועים סבלניים, פיזור חום מהיר, יכולים להפחית את תופעת חום הגוף, להפחית את השימוש ברעש. הכנס את כבל החשמל למצית הסיגריה, ואז התקן את יציאת האינפלציה על זרבובית האוויר של הצמיג ולחץ על מתג משאבת האוויר. הכלי הנייד אינו תופס מקום וניתן למקם אותו במכונית, מה שהופך אותו לנוח מאוד לשימוש. מפרט : כוח מדורג : 120 וולט מתח : 12 וולט זרם : אספקת חשמל : זרימת סיגריות לרכב זרימת צינור של 35 ליטר/מיני -צינור : בערך 60 ס"מ. אורך כבל : 300cmsize : בערך.55 אינץ 'דוגמנית : סוג מצביע/תצוגה דיגיטלית כוללת : 1 משאבת אוויר לרכב : 1. בשל ההבדל בין צגים שונים, יתכן שהתמונה לא משקפת את הצבע בפועל של הפריט. אנו מבטיחים שהסגנון זהה למוצג בתמונה .

מאפיינים

Rated power:
120W
Working voltage:
12V
Working current:
Power supply:
car cigarette lighter
Inflation flow:
35L/min
Inflatable tube length:
about 60cm
Power cord length:
300cm
Size:
approx. 20 x 14 x 6.5 cm/7.87 x 5.51 x 2.55 inches
Model:
pointer type/digital display
Package includes:
1 car air pump
Notice:
1. Due to the difference between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item. We guarantee that the style is the same as shown in the picture.:
2. Due to the difference in manual measurement, please allow slight size differences.:
Due to the differences between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item. Please understand, thank you! :

מוצרים בקטגוריה