.

.

Keababies 8 -חבילות אורגני תינוקות בנדנה ריר ריר ושלוש חבילות עמיד למים עמיד למים לאכילה - מסננים בנדנה מסוגננים מסוגננים.

Keababies 8 -חבילות אורגני תינוקות בנדנה ריר ריר ושלוש חבילות עמיד למים עמיד למים לאכילה - מסננים בנדנה מסוגננים מסוגננים.

ILS 2.33

כמות
במלאי

צמר, פוליאסטר ביקורות ריר בנדנה מסוגננות בעלות 8 חבילות-Keababies ביקפי ריר בנדנה אורגניים מגיעים בגוונים נייטרליים מגדריים שניתן לערבב ולהתאים אותם בקלות עם התלבושת של התינוק שלך באותו היום. החומר הרך והאורגני מאפשר לקטנטנים שלך לשמור על קור רוח בזמן שהם מזיללים. סופג מאוד - הכולל שכבה כפולה של כותנה אורגנית של GOTS (רישיון מס ' : 1042833) לספיגה אופטימלית, מגובה בפיזת פוליאסטר רכה להגנה נוספת. התינוק שלך נשאר טרי ויבש לאורך כל היום. סופר קל לניקוי, מושלם לשימוש יומיומי. שטיפת מכונות ונפילה נמוכה. נוחות במיטבה - אנו משתמשים בבד אורגני פרימיום רך במיוחד כדי להבטיח שהתינוק שלך יוכל להזיל ריר בנוחות כל היום. ביבני הבנדנה שלנו מגיעים עם תפרים באיכות עדינה העדינה על עור עדין. ביקופי תינוקות קלים ועמידים למים - בניגוד ליקפי סיליקון, הסינונים העמידים למים שלנו פרסטו מיועדים ארגונומית לנוחות ופונקציונליות. ביבני התינוקות של Keababies Presto אטומים למים הם ביקופי אוכל לתינוקות אהובים להורים מודרניים. נבדק ואהוב על ידי תינוקות ופעוטות קשוחים. מכסה את החזה והכתפיים העליונות-התינוק שלך יכול כעת ליהנות מאכלה עצמית מבלי להקל על הבגדים שלהם עם ביקוף תינוקות אטום למים פרסטו. כיס לוכד המזון הרחב מחזיק פירורי אוכל שנפלו ושפכים פירה. ביקורות ריר בנדנה מסוגננות בעלות 8 חבילות-Keababies ביקפי ריר בנדנה אורגניים מגיעים בגוונים נייטרליים מגדריים שניתן לערבב ולהתאים אותם בקלות עם התלבושת של התינוק שלך באותו היום. החומר הרך והאורגני מאפשר לקטנטנים שלך לשמור על קור רוח בזמן שהם מזיללים. סופג מאוד - הכולל שכבה כפולה של כותנה אורגנית של GOTS (רישיון מס ' : 1042833) לספיגה אופטימלית, מגובה בפיזת פוליאסטר רכה להגנה נוספת. התינוק שלך נשאר טרי ויבש לאורך כל היום. סופר קל לניקוי, מושלם לשימוש יומיומי. שטיפת מכונות ונפילה נמוכה. נוחות במיטבה - אנו משתמשים בבד אורגני פרימיום רך במיוחד כדי להבטיח שהתינוק שלך יוכל להזיל ריר בנוחות כל היום. ביבני הבנדנה שלנו מגיעים עם תפרים באיכות עדינה העדינה על עור עדין. ביקופי תינוקות קלים ועמידים למים - בניגוד ליקפי סיליקון, הסינונים העמידים למים שלנו פרסטו מיועדים ארגונומית לנוחות ופונקציונליות. ביבני התינוקות של Keababies Presto אטומים למים הם ביקופי אוכל לתינוקות אהובים להורים מודרניים. נבדק ואהוב על ידי תינוקות ופעוטות קשוחים.

מאפיינים

מוצרים בקטגוריה