.

.

נייד נסיעות תינוק תינוק האכלת בקבוק דוד תרמוסטט מחומם כיסוי רכב נסיעות בקבוק חם חלב חום תרמית בקבוק חם חימום תיק עבור

נייד נסיעות תינוק תינוק האכלת בקבוק דוד תרמוסטט מחומם כיסוי רכב נסיעות בקבוק חם חלב חום תרמית בקבוק חם חימום תיק עבור

ILS 8.65

כמות
במלאי

תינוק בקבוק לשמור חם עבור רכב טבל : מחמם תינוק חלב לטמפרטורה מושלמת קטן וקומפקטי עיצוב לנשיאה קלה ואחסון. בערך 40 מעלות צלזיוס במחזור חימום בטמפרטורה קבועה לתחזוקה יעילה של חלב תזונתי. חלב חום תינוק בקבוק חם לבית חיצוני : פתרון מושלם עבור הורים כדי בנוחות, בבטחה ובקלות חם תינוק בקבוק בזמן במכונית נסיעה. מושלם חג המולד מתנה עבור המשפחה שלך וחברים, עמיתים לעבודה, הודיה מתנות או יום הולדת מתנות. מחמם בקבוקי תינוקות : תואם לסוגים רבים של מכשירי 5 וולט 2 א יו אס בי כגון בנק כוח, מחשב נייד, מתאם טעינה, מטען לרכב וכו'. את וו ולולאה על כיסוי עוזר כדי לתקן את בקבוק בצורה מאובטחת ובתקיפות. מתאים לגדלים רבים של חלב בקבוק. מחמם חלב נסיעות : מחמם הבקבוקים לחלב אם מתאים לאירועים רבים. זה יכול לשמש כמו נסיעות, מטוס ומכונית בקבוק חם, ביצוע שלנו חיים יותר נוח, ואנחנו לא צריך לדאוג תינוק שתיית חלב. נייד בקבוק להתחמם : עם הביצוע בסדר, זה הוא המתנה המושלמת עבור תינוקות, תינוקות, ואמהות. פתרון מושלם עבור הורים כדי בנוחות, בבטחה ובקלות לשמור תינוק בקבוק חם בזמן במכונית נסיעה. קטן וקומפקטי עיצוב לנשיאה קלה ואחסון. מחמם חלב לתינוק לטמפרטורה מושלמת. קטן וקומפקטי עיצוב לנשיאה קלה ואחסון2. בערך 40 מעלות צלזיוס במחזור חימום בטמפרטורה קבועה לתחזוקה יעילה של חלב תזונתי3. את וו ולולאה על כיסוי עוזר כדי לתקן את בקבוק בצורה מאובטחת ובתקיפות. מתאים לגדלים רבים של בקבוק חלב4. פתרון מושלם עבור הורים כדי בנוחות, בבטחה ובקלות חם תינוק בקבוק בזמן במכונית נסיעה5. תואם לסוגים רבים של מכשירי 5 וולט 2 א יו אס בי כגון בנק כוח, מחשב נייד, מתאם טעינה, מטען לרכב וכו ' מפרט : האם אתה חושש שהחלב הקר של תינוקך אינו טוב לקיבה? עכשיו אנחנו יכולים לספק לך עם בקבוק מחומם כיסוי, כך התינוק שלך יכול לשתות חם חלב גם בבית, בחוץ או בדרכים.תכונות : מחמם תינוק חלב לטמפרטורה מושלמת. קטן וקומפקטי עיצוב לנשיאה קלה ואחסון.בערך 40 מעלות צלזיוס במחזור חימום בטמפרטורה קבועה לתחזוקה יעילה של חלב תזונתי.את וו ולולאה על כיסוי עוזר כדי לתקן את בקבוק בצורה מאובטחת ובתקיפות. מתאים לגדלים רבים של חלב בקבוק.סגירת הרוכסן מיועדת לגישה לתוספת הפנימית וניתן לשטוף את הכיסוי הנשלף תוך הוצאת גוף החימום.

מאפיינים

Are you worried that your baby's cold milk is not good for the stomach? Now we can provide you with a bottle heated cover, so that your baby can drink warm milk both at home, in outdoors or on the go. :
Features:
Warms baby milk to perfect temperature. Small and compact design for easy carry and storage. :
About 40 °C circulating constant temperature heating for efficient maintenance of nutritional milk. :
The hook and loop on the cover helps to fix the bottle securely and firmly. Suitable for many sizes of milk bottle. :
The zipper closure is designed for access to the inner insert and you can wash the removable cover while taking out the heating element. :
Perfect solution for parents to conveniently, safely and easily warm baby bottle while in the car traveling. :
Compatible with many kinds of 5V 2A USB devices such as power bank, laptop, charging adapter, car charger, etc. :
Specification:
Condition:
100% Brand New
Material:
Cotton
Type:
Letters, Fox, Monkey, Heart, Mushroom(optional)
Open Size:
Approx. 28*13cm/11.02*5.12in
Weight:
Approx.60g/2.1oz
Package List:
1 * Baby Bottle Warmer Cover :
It will take half an hour to warm your normaltemperature milk while it will spend one hour for heating milk taking fromrefrigerator. The milk heating or warming time will be different because ofdifferent material of :

מוצרים בקטגוריה