.

.

קוקון דינמי סריקה להתחיל ערכת מכסה המנוע, 59/70 אינץ ' גמיש מכסה המנוע הוביל רצועת אור, פנסים גמישים עמיד

קוקון דינמי סריקה להתחיל ערכת מכסה המנוע, 59/70 אינץ ' גמיש מכסה המנוע הוביל רצועת אור, פנסים גמישים עמיד

ILS 2.33

כמות
במלאי

[בשעות היום ריצת אורות של פונקציה] : לשפר בטיחות אזהרה של נהיגה או להפוך אות כאשר אור הוא מספיק, ביעילות להפוך הנגדית כלי רכב או הולכי רגל הודעה הנגדית תנועה ולהגדיל נסיעות בטיחות [גמיש ועמיד עיצוב] : את אור רצועת הוא באייפ65 אטום דיור, גם להגן על רצועת נגד טיפת גשם, לכלוך וחול, סופר עמיד וגמיש עם עד 30, 000 שעות תוחלת חיים. [קל להתקנה] : אור רצועת לד לרכב זה קל להתקנה, אין צורך להסיר את הפנס, מדבקה חזקה, לא קל ליפול, ניתן להתקין במכסה המנוע של המכונית, סורג קדמי, דלת המכונית, דלת תא המטען וכו'. [נתיך הגנה] : הוביל רצועת אורות הוא גמיש. אורך ניתן לחתוך ולהתקין כרצונו.מתח ההפעלה הוא 10-15 וולט.עיצוב של מאפייני הספק נמוכים, כך שאנו משתמשים בטוחים וידידותיים יותר לסביבה.הגנה קצרה והגנה מפני ציפוי חסין לחות בנויים במנורת לד גולת הכותרת, בעלת ביצועים טובים למים ותפקוד זיכרון כדי להבטיח את בטיחות הנהיגה שלך. [יישום רחב] : נורת רצועת לד גמישה זו מתאימה לרוב מכוניות וכלי רכב 12 וולט, יכולה להתאים כמעט לכל הסוגים השונים של משאיות נגררים, ג 'יפ, טרקטורונים, טלוויזיה וכו'. מפרט : - מקור אור : לד-צבעים בהירים : לבן/כחול/קרח כחול/אדום/ירוק/צהוב/סגול-מתח : 12 וולט-עמיד למים : איי-67-אורך רצועת אור : 150 ס מ/180 ס מ תכונה : - עיצוב חדש של אורות קישוט לרכב. - צד הוביל עם עיצוב מכסה המנוע המתאים יכול לתת לך אפקט תאורה טוב יותר. - איי-פי-67 עמיד למים ועמיד בפני אבק. - את אורך של הוביל אור רצועת יכול להיות עשה זאת בעצמך לחתוך, שאינו הרסני, מתאים לדגמי מכוניות שונים. - כיצד לחבר את החוטים? 1. החוט השחור מחובר לקוטב השלילי + החוט האדום מחובר לאק = המנוע מתחיל להאיר. החוט השחור מחובר לקוטב השלילי + החוט האדום מחובר לדרל = הפעל את דרל כדי להאיר. את שחור חוט מחובר לקוטב השלילי + את אדום חוט הוא קרוב אור = להפעיל את נמוך קרן אור. החוט השחור מחובר לקוטב השלילי + החוט האדום מחובר לאור הגבוה = האור הגבוה מופעל. הערות : התמונה היא לעיון בלבד. בכפוף בפועל מוצר, שביעות הרצון שלך הוא הדאגה הגדולה ביותר שלנו.

מאפיינים

-Light source:
LED
-Light colors:
white/blue/ice blue/red/green/yellow/purple
-Voltage:
12V
-Waterproof:
IP67
-Light strip length:
150cm/180cm
feature:
-New design of car decoration lights.:
-Side LED with corresponding hood design can give you better lighting effect.:
-IP67 waterproof and dustproof.:
-The length of the LED light strip can be DIY cut, non-destructive, suitable for various car models.:
-How to connect the wires?:
1. The black wire is connected to the negative pole + the red wire is connected to ACC = the engine starts to light up.:
2. The black wire is connected to the negative pole + the red wire is connected to DRL = turn on DRL to light up.:
3. The black wire is connected to the negative pole + the red wire is close to the light = turn on the low beam light.:
4. The black wire is connected to the negative pole + the red wire is connected to the high light = the high light is turned on.:
notes:
The picture is for reference only. Subject to the actual product, your satisfaction is our greatest concern.:
  :

מוצרים בקטגוריה