.

.

כרית שוכבת רשת רכה של WKDZ שוכבת נושמת כרית תמיכה רכה עמידה בעמידה לאחר כריות ניתוח עיניים חולים עם ניתוק רשתית במהלך

כרית שוכבת רשת רכה של WKDZ שוכבת נושמת כרית תמיכה רכה עמידה בעמידה לאחר כריות ניתוח עיניים חולים עם ניתוק רשתית במהלך

ILS 34.20

כמות
במלאי

מיועד לחולים הזקוקים למיקום נוטה לאחר ניתוחי עיניים, נוח לבתי חולים ומשפחות מכשיר מיקום המספק נוחות מקסימאלית כששוכבים במצב נוטה (FACEDOWN). המדרון העדין של הכרית הזו מציע נוחות רבה יותר לכל מי שצריך למקם להירגע או מצבים רפואיים עם הפנים כלפי מטה. תוכנן במיוחד לחולים הזקוקים למיקום נוטה לאחר ניתוח עיניים, נוח לבתי חולים ומשפחות. אידיאלי לחולים לאחר ניתוח ניתוח ברשתית. זוהי כרית מתנפחת. מיועד לחולים הזקוקים למיקום נוטה לאחר ניתוחי עיניים, נוח לבתי חולים ומשפחות. מכשיר מיקום המספק נוחות מקסימאלית כששוכבים במצב נוטה (FACEDOWN). המדרון העדין של הכרית הזו מציע נוחות רבה יותר לכל מי שצריך למקם להירגע או מצבים רפואיים עם הפנים כלפי מטה. תוכנן במיוחד לחולים הזקוקים למיקום נוטה לאחר ניתוח עיניים, נוח לבתי חולים ומשפחות. אידיאלי לחולים לאחר ניתוח ניתוח ברשתית. זוהי כרית מתנפחת. כרית תמיכה בכרית/כתף שוכבת ברשתית כרית לאחר ניתוח עיניים כריות חולים עם ניתוק רשתית במהלך ההחלמה לצורך שינה ותומכי גב אחורי מיקום. דיכאון חזה : שטח גדול של החזה חלול כדי להקל על הלחץ של תפקוד הלב -ריבוי במצב נוטה. גובה מתאים : התאם את גובה השינה, הגן על עמוד השדרה הצווארי, שפר את הנוחות והמעשיות. מפרט : שם מוצר : מוצר : תפקוד תוצרי הכריות ברשתית : מיועד לחולים הזקוקים למיקום נוטה לאחר ניתוח עיניים, נוח לתכונות של בית חולים או משפחת עם שימוש ממושך. לא ימנה כמו כריות סופגניות מתנפחות .- מקדם יציבה טובה וחלוקת משקל בריאה לשעות של ישיבה נוחה. נהדר לשימוש בכל כיסא, מושב רכב, מטוס וכיסא גלגלים .- כפתרון יעיל כדי להקל על הכאב של ישיבה על כיסא קשיח.- הוא נייד וניתן לקחת איתך בכל רחבי העולם, וניתן להשתמש בו בכל סוג שהוא של כסא יו"ר, כיסא משרדי, מטוס, מכונית וכו '.- עיצוב רוכסן, ניתן להסיר בקלות את הכיסוי לשטוף, כדי לגרום לו להיראות טרי ונקי. אריזה כוללת : 1 x פנים כלפי מטה : אם אתה חווה בעיה בעזרת המוצר, אנא Fee Fere כדי ליצור איתנו קשר. אנו אסירי תודה על ההזדמנות ללמוד מהניסיון שלך וננסה כמיטב יכולתנו לשפר את המוצרים והשירותים שלנו לאורך כל הדרך.

מאפיינים

Product name:
Retinal pillow
Product function:
designed for patients who need prone position after ophthalmology operation, convenient for hospital or family use
Product features:
fit the face shape, healthy, environmentally friendly, comfortable, breathable, easy to carry
Features:
- It is durable and will not flatten out with prolonged use. Will not deflate like inflatable donut cushions.:
- Promotes good posture and healthy weight distribution for hours of comfortable sitting. Great for use on any chair, car seat, plane, and wheelchair.:
- As an effective solution to ease the pain of sitting on hard chairs.:
- It is portable and can be taken with you all over, and can be used on any kind of chair-WHEELCHAIR, OFFICE CHAIR, PLANE, CAR, etc..:
- Zipper design, the cover can be easily removed to wash, to get it looking fresh and clean.:
Package Includes:
1 x Face Down Pillow:
Service:
If you experience an issue with the product, please fee free to contact us.
We are grateful for the opportunity to learn from your experience and we'll try our best to improve our products and services all the way. :

מוצרים בקטגוריה