.

.

אגרוף חור, דפוס עלים אגרוף חור מכין שבלונות כלי מלאכה DIY מגיע עם 8 חתיכות נייר לילדים ואוהבי DIY

אגרוף חור, דפוס עלים אגרוף חור מכין שבלונות כלי מלאכה DIY מגיע עם 8 חתיכות נייר לילדים ואוהבי DIY

ILS 15.22

כמות
במלאי

【דפוס עלים】 אגרוף החור שלנו בעל דפוס עלים יפהפה ומקסים, שהוא בטוח לשימוש ומתאים לעיצוב כרטיסי נייר היקף היישום】 אגרוף העלים מתאים לחיתוך נייר, מה שהופך את מלאכת ה- DIY שלך ליפה ומובחנת יותר. 【המתאים לילדים】 מגיע עם 8 גיליונות נייר, קל לשימוש, נייר קל לחתוך, המתאים לאוהבי DIY וילדים. 【במתנה】 מתנה טובה לילדים, זה יעורר את דמיונם, ישפר את ידיהם ביכולת ויאפשר לילדים להתבגר בשמחה. 【חומר פרימיום】 אגרוף החור שלנו עשוי מחומר איכותי, עמיד ומעשי לילדים לשחק. 【דפוס עלים】 אגרוף החור שלנו בעל דפוס עלים יפהפה ומקסים, שהוא בטוח לשימוש ומתאים לעיצוב כרטיסי נייר. היקף היישום】 אגרוף העלים מתאים לחיתוך נייר, מה שהופך את מלאכת ה- DIY שלך ליפה ומובחנת יותר. 【המתאים לילדים】 מגיע עם 8 גיליונות נייר, קל לשימוש, נייר קל לחתוך, המתאים לאוהבי DIY וילדים. 【במתנה】 מתנה טובה לילדים, זה יעורר את דמיונם, ישפר את ידיהם ביכולת ויאפשר לילדים להתבגר בשמחה. 【חומר פרימיום】 אגרוף החור שלנו עשוי מחומר איכותי, עמיד ומעשי לילדים לשחק. מפרט : מצב : 100% פריט חדש לגמרי סוג : חומר אגרוף עלים : ABS סוג : עלה מייפל, עלה דובדבן, עלה אלון (אופציונלי) משקל : בערך. 57 גרם / 2oz כיצד להשתמש : 1. הכניסו את כל נייר העלים למים לזמן מה, ואז מנקזים את המים באופן טבעי ואוויר יבש. לאחר ספוג נייר העלים במים, הוא יקומט לאחר ייבוש אוויר, יותר כמו מרקם העלים האמיתיים. על פי צבע העלים בעונות שונות, בחר את מיקום הבלטה המתאים בנייר העלים. הכניסו את נייר העלים למצב החיתוך של מכונת העלים ולחצו על הכפתור באגודל כדי להשיג את העלים בצבע עשיר ומרקם. רשימת חבילות : 1 x אגרוף עלים 1 תיק x נייר (8 יחידות).

מאפיינים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Leaf Punch
Material:
ABS
Type:
Maple Leaf, Cherry Leaf, Oak Leaf (optional)
Weight:
Approx. 57g / 2oz
How to Use:
1. Put the whole leaf paper in the water for a while, then drain the water naturally and air dry.:
2. After the leaf paper is being soaked in water, it will be wrinkled after air-drying, more like the texture of real leaves.:
3. According to the color of the leaves in different seasons, choose the appropriate embossing position in the leaf paper.:
4. Put the leaf paper into the cutting position of the leaf machine, and press the button with your thumb to get the leaves with rich color and texture. Package List:
1 x Leaf Punch :
1 Bag x Paper (8pcs) :

מוצרים בקטגוריה