.

.

סיר תה Wionc סיר סגול חרס עפרות עפרות בוץ ירוק בעבודת יד סט תה קומקום תה 250 מל

סיר תה Wionc סיר סגול חרס עפרות עפרות בוץ ירוק בעבודת יד סט תה קומקום תה 250 מל

ILS 3.00

כמות
במלאי

הרעיון גאוני והפרופורציות מתואמות כל סיר הוא יצירת אמנות. לייצ'ה מגוון רחב של טעם שמר תה, ניחוח תזונה במים, חדירות אוויר טובה, ומתאים למתחילים להכנת תה. הזרבובית טבעית, הקווים חלקים והמים זורמים בצורה חלקה. ידית הסיר בצורת האוזן היא בעבודת יד, אחידה בעובי וברורה במתאר. כיסוי הסיר עגול ועגול, וכפתור סיר הסהר נוח. האווירה המכובדת, צורה יפה, אוסף טוב ומשחק. בין אם זה לשימוש אישי או להורים, זקנים, מורים וכו ', זו תהיה מתנה מאוד לא מעוצבת. הרעיון גאוני והפרופורציות מתואמות. כל סיר הוא יצירת אמנות. לייצ'ה מגוון רחב של טעם שמר תה, ניחוח תזונה במים, חדירות אוויר טובה, ומתאים למתחילים להכנת תה. הזרבובית טבעית, הקווים חלקים והמים זורמים בצורה חלקה. ידית הסיר בצורת האוזן היא בעבודת יד, אחידה בעובי וברורה במתאר. כיסוי הסיר עגול ועגול, וכפתור סיר הסהר נוח. האווירה המכובדת, צורה יפה, אוסף טוב ומשחק. בין אם זה לשימוש אישי או להורים, זקנים, מורים וכו ', זו תהיה מתנה מאוד לא מעוצבת. תכונות : הרעיון גאוני והפרופורציות מתואמות. כל סיר הוא יצירת אמנות. מיצ'ה יש מגוון רחב של טעם שמר תה, ניחוח תזונה במים, חדירות אוויר טובה, ומתאים למתחילים להכין תה. הזירה טבעית, הקווים חלקים והמים זורם בצורה חלקה. ידית הסיר בצורת האוזן היא בעבודת יד, אחידה בעובי וברורה במתאר. כיסוי הסיר עגול ועגול, וכפתור הסיר הסהר נוח. האווירה המכובדת, צורה יפה, אוסף טוב ומשחק. אם זה לשימוש אישי או להורים, זקנים, מורים וכו ', זה יהיה מתנה מאוד לא מעוצבת. ספציפית : סוג : סגנון קומפייק : סטיילקראפט סיני : חומר מדריך : עפרות גולמיות ירוקות גופיות : קוטר כולל : 15.3 ס"מ, קליבר : 5.6 ס"מ, גובה כולל : 8.5 ס"מ קפיצות : 260 סמ"ק (± 10 סמ"ק) חורים : 8sabeation עבור : תה/תה שחור/תה ריחני/אולונג תה/puer/dahongpao/tieguanyinfeatures : קל לשימוש. אפשרויות שימוש משפחתיות, נסיעות ומתנות. חבילה כלולה : 1 קומפוטוני, תוכן החבילה לעיל כלול, מוצרים אחרים אינם כלולים. הערות : קונה יקר, עקב אפקטים של תאורה, בהירות תצוגה, מדידה ידנית וסיבות אחרות, הצבע והגודל בין התצלום והפריט בפועל עשויים להיות שונים במקצת. מקווה בכנות שתוכלו להבין! תודה! העבודות עמוקות בקונוטציה, אלגנטית ונדיבה, עבודות מעודנות, ודגמים שלמים.

מאפיינים

Type:
Teapot
Style:
Chinese style
Craft:
Manual
Clay material:
raw ore green clay
Size:
total diameter
Capacity:
260cc (±10cc)
Outlet holes:
8
Suitable for:
tea/black tea/fragrant tea/oolong tea/puer/dahongpao/tieguanyin
Features:
Easy to use. Family use, travel and gift options.
Package Included:
1 teapot:
Only the above package content is included, other products are not included.:
notes:
Dear buyer, due to lighting effects, display brightness, manual measurement and other reasons, the color and size between the photo and the actual item may be slightly different. Sincerely hope you can understand! Thank you!:
The works are profound in connotation, elegant and generous, exquisite workmanship, and complete models. They are deeply loved :

מוצרים בקטגוריה