.

.

WYKDD 1 PCS סטיילינג סטיילינג מושב כרית צוואר הגנה

WYKDD 1 PCS סטיילינג סטיילינג מושב כרית צוואר הגנה

ILS 3.33

כמות
במלאי

משענת הראש של המכונית הנוחה עשויה PU, ידידותית, עמידה, קלה לניקוי, ויכולה לשמש במשך זמן רב מספק מגוון מלא של תמיכה נוחה לראש ומשחרר ביעילות את הלחץ על עמוד השדרה הצווארי. מתאים מאוד למושב הנהג ולמושב הנוסע. הכרית מתאימה לצווארך בצורה מושלמת, ומספקת חווית ישיבה נוחה יותר. כרית הצוואר שלנו תתמוך בנוחות בראש, בכתפיים ובצוואר שלך, תפחית את אי הנוחות של השריר והפרק שלך ותשמור על תנוחתך הנכונה. הפוך את הנהיגה שלך לנוחה יותר ובטוחה יותר. משענת הראש של המכונית הנוחה עשויה PU, ידידותית, עמידה, קלה לניקוי, ויכולה לשמש במשך זמן רב. מספק מגוון מלא של תמיכה נוחה לראש ומשחרר ביעילות את הלחץ על עמוד השדרה הצווארי. מתאים מאוד למושב הנהג ולמושב הנוסע. הכרית מתאימה לצווארך בצורה מושלמת, ומספקת חווית ישיבה נוחה יותר. כרית הצוואר שלנו תתמוך בנוחות בראש, בכתפיים ובצוואר שלך, תפחית את אי הנוחות של השריר והפרק שלך ותשמור על תנוחתך הנכונה. הפוך את הנהיגה שלך לנוחה יותר ובטוחה יותר. משענת המכונית הנוחה עשויה PU, ידידותית, עמידה, קלה לניקוי, והיא יכולה לשמש במשך זמן רב. מספקת מגוון מלא של תמיכה נוחה בראש ומשחררת ביעילות את הלחץ על עמוד השדרה הצווארי. מתאים מאוד לנהג מושב מושב ונוסע. הכרית מתאימה לצווארך בצורה מושלמת, ומספקת חווית ישיבה נוחה יותר. כרית הצוואר שלנו תתמוך בנוחות בראש, בכתפיים ובצוואר, להפחית את אי הנוחות של השריר והפרק שלך ותשמור על תנוחתך הנכונה. הפוך את הנהיגה שלך לנוחה יותר ובטוחה יותר. ספציפית : חומר : עור PU + צבע קצף : Blackusage : כל דגם המכונית לרכב כולל : 1 *כרית מכונית יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא צור איתי קשר, אנו ניצור איתך קשר תוך 24 שעות ונתן אתה תשובה משביעת רצון. תאים למושב הנהג, מושב הצד ומושב הנוסע כדי לחסל בלאי מאחור המתאים למכוניות אוניברסאליות, הבית.

מאפיינים

Material :
PU Leather + FOAM
Color :
Black
Usage:
All the Car Model
Package Include:
1 *Car pillow:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
Fit for driver seat, side seat and passenger seat to eliminate wear and tear in the back Suitable for universal cars, home. :

מוצרים בקטגוריה