.

.

אייבק ממן-מעבד מזון לתינוקות שף 4 ב -1 - חדש 2023-ספינת קיטור-בלנדר-מחמם בקבוקים-מחמם צנצנות-יצרנית מזון לתינוקות רב תכליתית-ב.

אייבק ממן-מעבד מזון לתינוקות שף 4 ב -1 - חדש 2023-ספינת קיטור-בלנדר-מחמם בקבוקים-מחמם צנצנות-יצרנית מזון לתינוקות רב תכליתית-ב.

ILS 0.67

כמות
במלאי

בישול בריא, חיים בריאים : ככל שהקטנטנים שלך גדלים, אתה רוצה לוודא שהם מקבלים את הארוחות המועילות והמזינות ביותר יש לך כמה רעיונות, אבל מי רוצה להשתמש 3 או 4 מכונות שונות לבישול ארוחה פשוטה? הודות לאפשרויות הרב-תכליתיות של יצרנית המזון לתינוקות, תוכלו לאדות, למזג ולחמם את הארוחות במכונה אחת וקלה לשימוש. , הכינו ארוחות במהירות אין דקה פנויה. ובכן, עם אבק ממן - בייבי שף, אתה יכול לקחת נשימה עמוקה ולהירגע. פשוט קוצצים, מכניסים את האוכל למחזיק, לוחצים על אדים (במידת הצורך) ומתיישבים עד שהטיימר מצפצף, ואז מרוקנים את הסל ולוחצים על תערובת. ארוחת התינוקות שלך מוכנה כעת להגשה. משולב 4 ב -1 + ניקוי קל : שף התינוקות של אייבק מאמאנס יעזור לכם לאדות ולערבב אוכל, בקבוקי חלב חמים / צנצנות מזון, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבורכם ועבור תינוקכם, כמו גם מתנה נהדרת להורים מצפים. שלה גם סופר קל לניקוי, פשוט להסיר את כד, לזרוק קצת מים ולחץ תערובת, ואז לשטוף אותו תחת מים זורמים ולאפשר לו להתייבש. אחריות להחלפה ל -5 שנים : באבק ממן הלקוחות תמיד במקום הראשון. זו הסיבה שאנחנו בונים את כל המוצרים שלנו הם לאריכות ימים עם איכות וסגנון, כך שאתה יכול לסמוך עלינו. יצרנית המזון לתינוקות ממן - בייבי שף-5 ב-1 מגובה באחריות שלנו ובצוות שירות הלקוחות יוצא הדופן שלנו. - בקרה דיגיטלית חכמה + טיימר : כדי להוריד מעט משקל מהכתפיים, עיצבנו את השף התינוק של אווק ממן שיהיה מאוד נוח וקל לשימוש. השליטה הדיגיטלית החכמה מאפשרת לך להגדיר טיימר ולטפל בילד הקטן שלך (או אם יש לך מזל, לשבת בחיבוק ידיים לנשימה). צפצוף רך מציין שהפעולה הושלמה כעת.

מאפיינים

מוצרים בקטגוריה