.

.

Razzum Space Space Canger Multier Multier, קולבי פלסטיק כבדים קולב שמלה עמידה, למעילים, סוודרים, מעילים, מכנסיים

Razzum Space Space Canger Multier Multier, קולבי פלסטיק כבדים קולב שמלה עמידה, למעילים, סוודרים, מעילים, מכנסיים

ILS 56.99

כמות
במלאי

חומר להגנת הסביבה : הגוף העיקרי עשוי ABS+PP, שהוא חזק ועמיד כתפיים נגד החלקה : כתפיים עגולות למחצה, חלקיקים נגד החלקה כדי להימנע מבגדים בולטים, תואמים את הכתפיים. וו אינטימי : וו אינטימי, אחסון אינטימי של בגדים כדי להעניק לך חווית חיים נוחה. וו אטום לרוח : עיצוב ווים אטום לרוח משני הצדדים מונע את פיצוץ הבגדים על ידי הרוח במהלך תהליך הייבוש. שירות איכותי : אם יש לך שאלות אנא צור איתנו קשר, אנו שמחים מאוד לספק לך את השירות הטוב ביותר!. חומר להגנת הסביבה : הגוף העיקרי עשוי ABS+PP, שהוא חזק ועמיד. כתפיים נגד החלקה : כתפיים עגולות למחצה, חלקיקים נגד החלקה כדי להימנע מבגדים בולטים, תואמים את הכתפיים. וו אינטימי : וו אינטימי, אחסון אינטימי של בגדים כדי להעניק לך חווית חיים נוחה. וו אטום לרוח : עיצוב ווים אטום לרוח משני הצדדים מונע את פיצוץ הבגדים על ידי הרוח במהלך תהליך הייבוש. שירות איכותי : אם יש לך שאלות אנא צור איתנו קשר, אנו שמחים מאוד לספק לך את השירות הטוב ביותר!. מכנסי מלתחה רב שכבתיים מכנסיים מכנסי מתלה מכנסי בית מכנסי בית מכנסיים מדף צעיף קולב קולב קולב תכונות : כתפיים נגד החלקה : כתפיים חצי-עגוליות, חלקיקים נגד החלקה כדי להימנע מבגדים בולטים, תואמים את הכתפיים להגנה על הסביבה : הגוף העיקרי עשוי מגדול ABS+PP, שהוא חזק ועמיד. וו אינטימי : וו אינטימי, אחסון אינטימי של בגדים כדי להעניק לך חווית חיים נוחה. מפרט : שם : מתלה מכנסי מכנסי ארבע שכבות רב-שכבתיים צבע : ורוד, ירוק, כחול : חומר PP תכונות חומר : אתה יכול לתלות בגדים או מכנסיים, מהיר ורב-תכליתי, לחסוך צרות ודאגה. אמצעי זהירות ● כאשר המוצר אינו בשימוש, אנא אל תחשוף אותו לאור שמש כדי למנוע את המוצר להיות שביר ולקצר את חיי השירות שלו. ● אנא אפשר שגיאה של 1-3 ס"מ עקב המדידה הידנית. תודה על ההבנה שלך. ● בגלל התצוגה השונה ואור שונה, יתכן שהתמונה לא משקפת את הצבע בפועל של הפריט. תודה על ההבנה שלך.

מאפיינים

Name:
Multifunctional four-layer trouser rack
Color:
pink, green, blue
Material:
PP material
Features:
You can hang clothes or pants, fast and multi-purpose, save trouble and worry.
Precautions:
●When the product is not in use, please do not expose it to direct sunlight to prevent the product from becoming brittle and shorten its service life.:
●Please allow 1-3 cm error due to the manual measurement. Thanks for your understanding. :
●Due to the different display and different light, the picture may not reflect the actual color of the item. Thanks for your understanding. :

מוצרים בקטגוריה