.

.

Zesus umillla Quality Stand מתכת מטרייה מסוגננת עם מגש טפטוף וקרס מארגן דקורטיבי למסדרון כניסה/לבן

Zesus umillla Quality Stand מתכת מטרייה מסוגננת עם מגש טפטוף וקרס מארגן דקורטיבי למסדרון כניסה/לבן

ILS 1.33

כמות
במלאי

מחזיק המטרייה שלנו עשוי ברזל שהוא יציב ויציב פני עמדת המטרייה מצופה אפייה כך שהמשטח חלק הרבה יותר חלק ומבריק. עמדת המטריה שוקלת 6 ק"ג והוא כבד מספיק כדי להחזיק קביים ארוכים ומטריות גדולות בשקט. המפרט של מחזיק מטרייה זה הוא 20x40x60 cm.it יש מקום מספיק כדי להכיל יותר מ -15 מטריות ועדיין נותר מקום. גובה עמדת המטריה מתאים למטריות קצרות וארוכות בצורה מושלמת. המלבן מתאים היטב בפינה, כך שהוא יכול לחסוך מקום במידה מסוימת. עמדת מטרייה זו עם ווים יכולה לעזור להחזיק את המטריות הקטנות/מתקפלות שלך בפנים. יש גם מגש טפטוף שיכול לתפוס את חוט המים בימים גשומים, ואתה לא צריך לדאוג שהמים יזרמו על הרצפה או השטיח. עמדת המטריה היא טונליית אביזר מושלם אזור הכניסה. יש לו עיצוב מעודן שהופך אותו למתאים לחתיכת חתיכה לכניסה לבית ולמשרד. זה עמדת מטרייה דקורטיבית, אידיאלית להוסיף נגיעה של סגנון אפילו למצב כניסה לביתך. ניתן להשתמש במחזיק המטרייה שלנו במקומות שונים, כמו מלונות, בית, משרדים, מגרשי גולף, מסעדות וכו '. זה יכול לשמש לא רק למטריות, אלא גם למועדוני גולף, קביים, צעצועים לתינוקות ואובייקטים אחרים. כל דבר יכול לשים להיות מסודר היטב וסביבת מגורים נקייה ומסודרת אינה חלום. מפרט : צבע : שחור/לבן/זהב חומר : משקל ברזל : 6.5 ק"ג : 20x40x60 cmincluded במסירה 1 x פריטים סטנדרטיביים מטרייה המוצגים בתמונות מוצר לא כלולות זרקורים וצבעי מסך שונים, לאובייקט בפועל עשוי להיות הפרש צבע מסוים. אנא עיין במוצר בפועל שהתקבל. זמן המסירה הוא בדרך כלל 15-25 יום. אם אינך מקבל את פרטי הרכישה שלך תוך 30 יום, אנא צור איתנו קשר בזמן אנו מציעים את שירות הלקוחות. אם אתה זקוק לעזרה, אנא צור איתנו קשר באמצעות דואר אלקטרוני. אנו נענה לך תוך 24 שעות ואני מאחל לך חיים מאושרים.

מאפיינים

Colour:
Black/White/Golden
Material:
Iron
Weight:
6.5Kg
Size:
20X40X60 cm
Included in Delivery:
1 X Umbrella Stand:
Decorative Items Shown in Product Photos Are Not Included:
Note:
Due to the Manual Measurement of the Product Size There Will Be a Certain Error,Due to Different Spotlights and Different Screen Colors,The Actual Object May Have a Certain Color Difference.Please Refer to the Actual Product Received.:
Delivery Time is Generally 15-25 Days.If You Do Not Receive Your Purchase Information Within 30 Days,Please Contact Us in Time.:
We Offer the Customer Service.If You Need Help,Please Contact Us by E-Mail.We Will Answer You Within 24 Hours and I Wish You a Happy Life. :

מוצרים בקטגוריה