.

.

2 יחידות גבות צבע תיקוני סרום קעקוע תיקון סרום ללא כאבים פיגמנט דהייה סוכן גבות שפתיים מיקרובליידינג מסיר

2 יחידות גבות צבע תיקוני סרום קעקוע תיקון סרום ללא כאבים פיגמנט דהייה סוכן גבות שפתיים מיקרובליידינג מסיר

ILS 3.33

כמות
במלאי

שימוש בטוח מרכיבים, אין כאב ואין נזק לעור, לא צריך לדאוג אלרגיות סוכן דהיית פיגמנט יכול להמיס כל פיגמנט, להמיס את הפיגמנט המחובר לשכבת האפידרמיס של העור, לשחזר את צבע העור המקורי ולאחר מכן לצבוע אותו מחדש. תקן את הפעולה הלא נכונה או את הצורה הלא מוכרת הנגרמת על ידי פעולת הטירון. נכון פעולות שגויות במהלך קעקוע, ולתקן את קו או גבות צורת בזמן. טובלים את הנוזל ישירות ומשפשפים אותו על המיקום הלא נכון של הקעקוע עד שהפיגמנט דהה. את קעקוע פעולה יכול להיות מחדש ב 3-5 דקות. מפרט : מצב : 100% מותג חדש סוג פריט : סרום תיקון קעקועים תוכן נטו : 15 מיליליטר/בקבוק על 2 מרכיבים : מים, פרופילן גליקול, גליצרין, תמצית פורטולקה אולרצאה, פנוקסיאתנול, סי77491, סי77492, מתיל פרבן יישום : גבות קעקוע, עיניים ושפתיים הוראות : 1. לטבול את נוזל ישירות, לשפשף את המיקום הלא נכון של קעקוע, עד פיגמנט הוא דהוי, את קעקוע פעולה יכול להיות מחדש ב 3-5 דקות; 2. אם אתה צריך כדי לשנות שטח קטן במשך זמן רב, אתה יכול להחיל את נוזל שוב ושוב לאחר ריקון מחט עד שהוא נמוג. רשימת חבילה : 2 סוכן דהיית פיגמנט.

מאפיינים

Condition:
100% Brand New 
Item Type:
Tattoo Correction Serum
Net Content:
15ml/bottle x 2
Ingredients:
water, propylene glycol, glycerin, Portulaca oleracea extract, phenoxyethanol, CI77491, CI77492, methyl paraben
Application:
tattoo eyebrows, eyes and lips
Instructions:
1. Dip the liquid directly, rub the wrong position of the tattoo, until the pigment is faded, the tattoo operation can be restarted in 3-5 minutes;:
2. If you need to modify a small area for a long time, you can apply the liquid repeatedly after emptying needle until it fades.:
Package List:
2 x Pigment Fading Agent:

מוצרים בקטגוריה