.

.

שמע חכם ועמדת טעינה אלחוטית, רמקול בלוטות ' קטן שולחני, תצוגת מראה לד, מחזיק טלפון נייד, כרטיס זיכרון פלאגין למחשב שעון

שמע חכם ועמדת טעינה אלחוטית, רמקול בלוטות ' קטן שולחני, תצוגת מראה לד, מחזיק טלפון נייד, כרטיס זיכרון פלאגין למחשב שעון

ILS 3.33

כמות
במלאי

תצוגת מראה לד : מסך מראה לד, תצוגה דיגיטלית גדולה לבנה, לא משנה יום או לילה, זה יותר נוח לקריאה0 : רמקול בלוטות' נייד עם שידור אלחוטי מובנה של בלוטות ' 5.0, מרחק עבודה עד 10 מטרים. תומך בהפעלה אלחוטית של בלוטות', השמעת כרטיסי זיכרון, נהנה מהשמעת מוסיקה שונה, לפי בחירתך. טעינה אלחוטית של 10 וואט : סוללה נטענת מובנית של 4000 מיליאמפר / שעה. רמקול בלוטות ' מגיע עם כבל טעינה שניתן לחבר לטעינת טלפון בטעינה אלחוטית. תכליתי : 52 ממ רמקול מתח גבוה, סטריאו ובס חזק, תמיכה לשיחות ללא ידיים. יש לא רק רמקולים, אלא גם שעונים מעוררים. מתנה מושלמת : חמוד, אלגנטי, אופנתי עיצוב. רמקול בלוטות ' מטען אלחוטי זה הוא המתנה המושלמת לילדים ולמבוגרים. מושלם עבור חדר שינה, בית ספר, סלון, משרד, וכו'. מפרט : שם מוצר : טעינה אלחוטית חכמה שמע בלוטות'.צבע מוצר : לבן, (ורוד).מוצר חומר : פלסטיק.גרסת בלוטות' : 5.טווח צליל מסך : 50 הרץ-20 קילוהרץ.שעות עבודה : 8-20 שעות.זמן המתנה : 168 שעות.כוח קרן : 8 וואט.קיבולת סוללה : 4000 מיליאמפר / שעה.משקל מוצר : 380 גרם /0.חבילת משקל : 525 גרם / 1.תכונה : תצוגת מראה לד : מסך מראה לד, תצוגה דיגיטלית גדולה לבנה, לא משנה יום או לילה, זה יותר נוח לקריאה.0 : רמקול בלוטות' נייד עם שידור אלחוטי מובנה של בלוטות ' 5.0, מרחק עבודה עד 10 מטרים. תומך בהפעלה אלחוטית של בלוטות', השמעת כרטיסי זיכרון, נהנה מהשמעת מוסיקה שונה, לפי בחירתך.טעינה אלחוטית של 10 וואט : סוללה נטענת מובנית של 4000 מיליאמפר / שעה. רמקול בלוטות ' מגיע עם כבל טעינה שניתן לחבר לטעינת טלפון בטעינה אלחוטית.תכליתי : 52 ממ רמקול מתח גבוה, סטריאו ובס חזק, תמיכה לשיחות ללא ידיים. יש לא רק רמקולים, אלא גם שעונים מעוררים.מתנה מושלמת : חמוד, אלגנטי, אופנתי עיצוב. רמקול בלוטות ' מטען אלחוטי זה הוא המתנה המושלמת לילדים ולמבוגרים. מושלם עבור חדר שינה, בית ספר, סלון, משרד, וכו'.כי את גודל של המוצר נמדד באופן ידני, ייתכן שיש שגיאות.תכולת החבילה : בלוטות ' אודיו איקס 1הוראה איקס 1כבל נתונים איקס 1.

מאפיינים

Product Name:
Intelligent wireless charging Bluetooth audio.
Product color:
White, (Pink).
Product material:
Plastic.
Bluetooth version :
5.0.
Screen sound range :
50Hz-20 KHZ.
Working hours :
8-20 hours.
Standby time:
168 hours.
Horn power :
8w.
Battery capacity :
4000mAh.
Product size :
13.3× 2.8×12.8cm/5.24×5.04×5.04 inches.
Packing size:
17.5 x15.5 x13.5 cm / 6.89 x6.10 x5.31 inches.
Product weight:
380g /0.84 lb.
Pack weight:
525g / 1.16lb.
Feature:
LED mirror display :
LED mirror screen, white large digital display, no matter day or night, it is more convenient to read. Bluetooth 5.0
10W Wireless charging:
Built-in 4000mah rechargeable battery. The Bluetooth speaker comes with a charging cable that can be connected to charge a phone with wireless charging.
Versatile :
52mm high power speaker, stereo and powerful bass, support for hands-free calling. There are not just speakers, but also alarm clocks.
Perfect gift:
Cute, elegant, stylish design. This wireless charger Bluetooth speaker is the perfect gift for kids and adults. Perfect for bedroom, school, living room, office, etc.
Instructiongs:
Because the size of the product is measured manually, there may be errors.:
Package Contents:
Bluetooth audio x1:
Instruction x1:
Data cable x1:

מוצרים בקטגוריה