.

.

עגילי Sohefa dorina, עגילי דורינה אוזן דורינה ma_gnetherapy de_tox

עגילי Sohefa dorina, עגילי דורינה אוזן דורינה ma_gnetherapy de_tox

ILS 1.67

כמות
במלאי

עגילי דורינה אוזן דורינה MA_GNETHERAPY DE_TOX : לבישתו לא רק עוזרת לך לנקות את גופך מכל הזיהומים, אלא גם לקדם ביעילות שינה טובה יותר, להפחית לחץ, לשפר את זרימת הדם עגילי דיקור שאינם נוקבים : עגילי דורינה אוזן אוזניים ma_gnetherapy de_tox העשויים מחומר סגסוגת איכותי, יציב ועמיד, אינו פוגע בעור. זה קרוב לאוזן, לא קל ליפול, וניתן להשתמש בו במשך זמן רב. נוח ללבוש : עגילי דורינה אוזן דורינה MA_GNETHERAPY DE_TOX מעוצבים ארגונומית כך שיתאימו לאוזניים היטב, כך שלא תרגישו לא בנוח ללבוש אותם כל היום. לכל אחד : עגילי דורינה אוזן אוזניים ma_gnetherapy de_tox נועדו להיראות טוב על גברים ונשים כאחד. מתאים לכל סוגי האנשים, קל משקל וקל להמציא ולהמריא. זה יכול להציג טוב יותר את האישיות והסגנון שלך. מתנת תכשיטים : עגילי דורינה אוזן דורינה ma_gnetherapy de_tox נועדו להיראות טוב על גברים ונשים כאחד. עגילים אלה יהיו מתנה מיוחדת לנשים, גברים, בנות, בנות, חברות, אחיות או בני משפחה. דורינה אוזן אקופרסורה ma_gnetherapy de_tox עגילי דורינה אוזן דורינה אקופרסורה ma_gnetherapy de_tox עגילי דורינה אוזן דורינה אוזין ma_gnetherapy de_tox עגילי מה שהופך את האוזן של דורינה לאוזן ma_gnetherae de_tox עריכות לבחירה רבה? 1. יעיל ביעילות רזה. עיצוב אופנה (ללבוש כמו עגילים רגילים) מפרט : חומר : אבן גרמניום, מגנטים סגנון : לא מעובד, עגילי חתיכים, קטעי אוזניים אנשים רלוונטיים : חבילת יוניסקס כוללת : 2/3/4pair x דורינה אוזן אקפרסורה ma_gnetherapy de_tox עגילים הערה : הערה : 1. צבעי בד בפועל עשויים להיות שונים במקצת מהצבעים המקוונים בגלל תצוגת מחשב שונה ובהירות אור. אנא אפשר 1-3 ס"מ שונה בגלל מדידה ידנית, תודה (1 ס"מ = 0.39 אינץ אתה 24 שעות.

מאפיינים

Material:
Germanium Stone, Magnets
Style:
Non-pierced, stud earrings, ear clips
Applicable people:
Unisex
Package Includes:
2/3/4Pair x Dorina Ear Acupressure Ma_gnetherapy De_tox Earrings:
Note:
1. Actual fabric colors may be slightly different from online colors due to different computer display and light brightness.:
2. Please allow 1-3cm differs due to manual measurement, thanks (1 cm=0.39 inch,1 inch=2.54 cm):
3.If you encounter any problems when buying and using our products, please contact us in time, we will serve you 24 hours. :

מוצרים בקטגוריה