.

.

ילדים מצלמה, ילדים עמיד למים מצלמה עם 2 אינץ מגע מסך, עמיד הלם דיגיטלי וידאו מצלמה,ילדי חג המולד מתנת יום הולדת

ילדים מצלמה, ילדים עמיד למים מצלמה עם 2 אינץ מגע מסך, עמיד הלם דיגיטלי וידאו מצלמה,ילדי חג המולד מתנת יום הולדת

ILS 73.50

כמות
במלאי

מושלם מתנות לילדים : את ילדים דיגיטלי מצלמה הוא הבחירה הטובה ביותר עבור ילדי מתנותצעצוע נהדר לצ ' ידרן להפעיל יותר דמיון בשימוש ולחוות את הכיף שבטבע. מצלמה פונקציה : ירי רגיל, ירי מתמשך,זמן לשגות ירי,וכו', לטפח ילדי תחביבים ולתת להם שמח זמן. ילדים של דיגיטלי, יפה וחמוד מראה,קל למשוך ילדי של עיניים, קל לנשיאה ותפעול אז זה את הטוב ביותר יום הולדת / חג/ חג המולד מתנה לילדים. גודל : 70 על 95 על 25 מ מ, עשה עם איכות וטיפול, ילדים מצלמה דיגיטלית לעורר עולם של גילוי ולמידה מעשית. מצלמת ילדים זו אידיאלית כמצלמה הראשונה של ילדכם, כך שהם יכולים להתחיל ליצור זיכרונות בעצמם או עם חבריהם. ברוכים הבאים לקניון שלנוקניות מאושרות!המוצרים שלנו נבדקו ביסודיות, נבדקו וארוזים לפני הלידה.אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו כדי שנוכל לספק לך את השירות הטוב ביותר.גודל : 70 על 95 על 25 מ מ צבע : צהובמצלמת פעוטות יצירתית : הילד שלך יהיה הבמאי עם הצעצוע הזה. עם הקלטת הסרט ואפקטים של הקלטת קול, הקטן שלך נמצא בשעות של כיף מאחורי המצלמה.מפרט : שם : ילדים מצלמה.פיקסל : 12 מיליון.עמיד למים : שלושה מטרים עמיד למים.גודל : 70 על 95 על 25 מ מ. חומר : שרירי הבטן.סוג סוללה : סוללה יבשה.(סוללות אינן כלולות, סוללות יש לרכוש בעצמך.) אתה מוזמן לבוא לחנות שלנו לקניות, אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנחנו נשיב בהקדם האפשרי בתוך 24 שעות. תודה!אם אתה לא מרוצה עם המוצרים שלנו, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנחנו נתקשר אליכם בתוך 24 שעות. עבור יותר הקשורים מוצר פרטים, אנא לחפש".

מאפיינים

Name:
kids camera.
HP Screen:
2 Inch.
Pixel:
12 million.
Waterproof:
three meters waterproof.
Size:
70X95X25mm.
Material:
ABS.
Battery type:
Dry battery.
(Batteries are not included, batteries must be purchased by yourself.):
You are welcome to come to our store for shopping, if you have any questions, please feel free to contact us, we will reply as soon as possible within 24 hours. Thanks!:
If you are not satisfied with our products, please feel free to contact us, we will contact you within 24 hours. For more related product details, please search for CMUNBBBS. :

מוצרים בקטגוריה